دغدغه باشگاه استقلال برای کاهش قرارداد بازیکنان

14:54 - 25 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۱۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه استقلال این روزها با دغدغه‌ای به نام کاهش رقم قرارداد بازیکنان این تیم روبه‌رو شده است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، زمانی که رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال شد، در گفت‌وگوهای خود اعلام کرد قرارداد بازیکنان این تیم باید کاهش پیدا کند. دیدگاه افتخاری این بود که باشگاه برای اینکه بتواند به همه تعهداتش نسبت به بازیکنان عمل کند، چاره‌ای ندارد جز اینکه قرارداد آنها را کاهش دهد. این مسئله البته با واکنش بازیکنان روبه‌رو شد و آنها کسر رقم قراردادشان را اقدامی غیرحرفه‌ای دانستند.

افتخاری در آخرین اظهارنظرش عنوان کرد که اگر باشگاه درآمدزایی خوبی داشته باشد، کاهش قرارداد نخواهند داشت، در غیر این‌صورت باید با بازیکنان برای کاهش دستمزدشان صحبت کند.

در روزهای گذشته استقلالی‌ها خیلی سعی کردند حواشی کاهش قراردادها را کاهش دهند اما هزینه‌های سنگین باشگاه و بدهی‌های گذشته باعث شده مسئولان این باشگاه به دنبال راهی برای کاهش تعهدات خود در قبال شاگردان منصوریان باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این زمینه با علیرضا منصوریان صحبت کرد و از او خواست که با بازیکنان در این زمینه صحبت کند اما مخالفت‌های شفاهی بازیکنان، سرمربی استقلال را وادار کرد تا پیغام مخالفت بازیکنان را به باشگاه بدهد.

این مسائل جدا از فشار وزیر پیشین ورزش و جوانان برای کاهش قراردادها و همچنین انتقادات اهالی فوتبال به نتایج نه چندان خوب استقلال است. روزهایی بود که فوتبالی‌ها از قراردادهای سنگین باشگاه استقلال با بازیکنان انتقاد کرده و اعتقاد داشتند که چرا با این همه تیم نتیجه نگرفته است. باید دید باشگاه استقلال با این چالش به چه نتیجه‌ای می‌رسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *