اولین کارگاه مدیریت مهارت و دانش رفتار برگزار شد

9:21 - 25 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۴۸۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اولین کارگاه مدیریت مهارت و دانش رفتار (امید) به منظور بسط و گسترش این گونه مهارت آموزی در حیطه رفتار، با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در راستای اجرای برنامه‌های مصوب سال 1395 معاونت اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه  در خصوص برنامه «مدیریت و راهبری برگزاری 5 دوره مدیریت مهارت و دانش رفتار (امید) برای گروه های مخاطب در استان تهران با مشارکت دستگاه های همکار در بستر تفاهم نامه های موجود»،  اولین کارگاه از برنامه مذکور توسط این معاونت تحت عنوان تربیت مربی برگزار شد تا گام موثری در بسط و گسترش این گونه مهارت آموزی در حیطه رفتار، با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.
 
کارگاه مذکور در سه روز با حضور کارشناسان معرفی شده از اداره بهزیستی شهر تهران و اداره کل کمیته امداد امام خمینی ره استان تهران و تعدادی از کارشناسان این معاونت و با مربیگری خانم جامی از دهم مهرماه  لغایت دوازدهم مهرماه برگزار شد.
 
افراد شرکت کننده در کارگاه الگوی برگزاری کارگاه مدیریت مهارت و دانش رفتار(امید) را آموخته و برای برگزاری کارگاه برای دستگاه متبوع خود آماده شدند که به یاری پروردگار در ماه های آتی اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *