پدرم در سریال "علمدار" شهید می‌شود/اجازه نمی‌دهم علم تعزیه روی زمین بماند

14:00 - 25 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۴۶۹۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
باران چشمه با اشاره به اینکه پدرش در سریال "علمدار" شهید می شود، گفت: در روند ایفای نقشم در این اثر تلویزیونی اجازه نمی دهم علم تعزیه روی زمین بماند.
سینا باران چشمه بازیگر نقش ابوالفضل مصیبی در سریال تلویزیونی "علمدار" در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: سریال تلویزیونی "علمدار" نخستین کاری بود که من به وسیله آن در عرصه تصویر حضور پیدا کردم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحال هستم که در سریال "علمدار" در کنار هنرمندان خوبی همچون فلور نظری،‌ عنایت بخشی،‌میرطاهر مظلومی ، مرتضی اکبری و فرج الله گل سفیدی به ایفای نقش می پردازم و در روند ایفای نقشم،‌ از راهنمایی های آن ها بسیار بهره گرفتم.

بازیگر نقش "ابوالفضل" در سریال "علمدار" همچنین تصریح کرد: در سریال "علمدار" در این اثر پدر من یعنی سید جواد هاشمی در راه دفاع از حرم ،‌شهید می شود و بنده هم تصمیم دارم راه پدرم را ادامه بدهم.

باران چشمه توضیح داد:طی این داستان پدر من مدتی پیش از شهادت،‌ مدت چند سال و با در نظر گرفتن تمامی شرایط لازم ، در لواسان به اجرای تعزیه می پرداخت و پس از شهادت او ، من به همراه دوستانم در پی فراگرفتن اصول اجرای تعزیه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت همراه با دوستانم برای فراگرفتن اصول تعزیه به شمال و نزد پدربزرگم می رویم و اجازه نمی دهیم علم تعزیه در محرم سال جاری ، بر زمین بماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *