برگزاری کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی با رویکرد نقش قوه‌ قضائیه

18:00 - 24 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۴۶۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضائیه گفت: کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی با رویکردی بر نقش قوه قضاییه به صورت غیرحضوری برای بسیجیان مرکز بسیج قوه قضاییه برگزار می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره زندان‌های تهران، معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضاییه گفت:کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی با رویکردی بر نقش قوه قضاییه به صورت غیرحضوری برای بسیجیان مرکز بسیج قوه قضاییه برگزار می‌شود.

علی اسمعیلی معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضاییه و رییس مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه هفت سازمان زندانهای کشور در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی افزود: این کارگاه با کتابچه‌ای که توسط اساتید بسیجی تدوین شده است برگزار می شود که در پایان این کارگاه آموزشی، گواهینامه پایان دوره مصوب و به ارزش ۱۲ساعت به شرکت کنندگان داده می شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نیز دوره آموزشی وصایای حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد که با استقبال گسترده بسیجیان قوه‌قضاییه از سراسر کشور روبرو شد و شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی به ارزش ۸ساعت دریافت کردند.

اسمعیلی معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضاییه در خصوص گزارش ۸ماهه سال جاری ادامه داد: برنامه های سال جاری رویکردهای مناسبی از پژوهش را برای مرکز بسیج قوه قضاییه نشان داده است.

وی در خصوص چاپ مقالات بسیجیان در فضای مجازی خاطرنشان کرد: مقالات علمی بسیجیان قوه‌قضاییه به صورت تخصصی در نشریات حقوقی، علمی پژوهشی، ISI و ISC نیز به چاپ رسیده است.

اسمعیلی اظهار داشت: در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز کارگاه آموزشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد و برخی سازمانهای تابعه قوه‌قضاییه نیز همایش‌هایی با محوریت اقتصاد مقاومتی با رویکرد قضایی برنامه‌ریزی کرده‌اند که بینش حوزه قضایی در اقتصاد مقاومتی را روشن‌تر خواهد کرد.

معاون علمی پژوهشی مرکز بسیج قوه قضاییه اضافه کرد: بانک اطلاعات نخبگان و گروه های جهادی تدوین شده تا بتوان به صورت جامع‌تری از ظرفیت علمی و پژوهشی بسیجیان قوه قضاییه استفاده شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *