پایان شایعه سازی‌ یک مامور سرشماری/ محمدرضا رحیمی در زندان است نه خانه

10:38 - 24 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۴۵۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
یک منبع آگاه خبر عدم حضور معاون اول رئیس جمهور سابق در زندان اوین را تکذیب کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، روز گذشته یکی از ماموران سرشماری در توئیتی مدعی شد که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق که طبق حکم دادگاه باید هم‌اکنون در زندان باشد، در خانه بسر می‌برد و هنگامی که برای سرشماری به درب منزل وی رفته است، خودش در خانه را باز کرده است.

پس از  انتشار این توئیت بود که علیرضا زاهدیان معاون مرکز آمار ضمن تکذیب این خبر گفت: با مامور شایعه پراکن برخورد می‌کنیم.

پیگیری‌های خبرنگار گروه حقوقی و قضایی نیز حاکی از حضور محمدرضا رحیمی در زندان اوین است و در این زمینه یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما، خبر عدم حضور معاون اول رئیس جمهور سابق در زندان اوین را تکذیب کرد و گفت: وی اکنون در زندان بسر می‌برد.

حال باید دید که این شایعه پراکنی با چه هدفی صورت گرفته و آیا به گفته معاون مرکز آمار مبنی بر اینکه هیچکدام از ماموران ما حق ندارند در مورد جزئیات سرشماری‌ها مصاحبه کنند، از سوی مرکز آمار با این مامور خاطی برخورد می‌شود یا خیر؟

به گزارش ، محمدرضا رحیمی به اتهام اخذ رشوه به 5 سال حبس و رد مال و جزای نقدی و انفصال محکوم شده و از بهمن ماه سال 93 برای تحمل حبس در زندان بسر می‌برد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *