طرح توسعه دانشگاه تهران اجرا می شود/ کمبود فضا در کتابخانه دانشگاه تهران

8:09 - 29 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۴۲۱۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین دانشگاه ها در کشور است که از نظر امکانات با کمبود هایی مواجه شده است.
مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت: دانشگاه تهران یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین دانشگاه ها در کشور است که از نظر امکانات با کمبود هایی مواجه شده است.

وی افزود: این کمبود ها به این دلیل است که دانشگاه تهران در ابتدا برای 10 هزار نفر دانشجو ساخته شده بود این در حالی است که تعداد دانشجویان در این سال ها به 55 هزار نفر، تعداد هیئت علمی 3 هزار نفر و تعداد کارمندان به 6 هزار نفر رسیده است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در ادامه از کمبود فضای زیرساختی در کتابخانه های دانشگاه خبر داد و گفت: مراجعه دانشجویان به کتابخانه مرکزی دانشگاه زیاد است به همین دلیل نیاز به فضای بیشتری در این زمینه داریم.

سرسنگی بیان کرد: پیش بینی می شود برای بهبود شرایط در آینده ای نه چندان دور طرح توسعه دانشگاه تهران اجرا شود که برای اجرای این طرح به حمایت های دولت احتیاج داریم. 

وی اظهار داشت: در حال حاضر در پی ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی ویژه دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه تهران هستیم.
 
معاون فرهنگی دانشگاه تهران بیان کرد: این پروژه در مرحله اولیه ساخت است که امیدواریم هرچه سریع‌تر این فضای فرهنگی ورزشی به بهره‌برداری کامل برسد.


 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *