کشف 15 هزار لیتر مشروبات الکی در 45 روز گذشته

14:10 - 22 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۸۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جعفری دولت آبادی با اشاره به گزارش سرپرست دادسرای ارشاد مبنی بر كشف 15 هزارلیتر مشروبات الكلی در تهران طی 45 روز گذشته، این آمار را موید فعال بودن دشمن در حوزه‌های فساد و فحشا ارزیابی کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، روز چهارشنبه 19 آبان ششمین جلسه‌ آسیب‌های اجتماعی که به عفاف و حجاب اختصاص داشت، با حضور تعدادی از معاونان دادستان، هادیانفر رئیس پلیس فتا، سردار ساجدی‌نیا فرمانده پلیس تهران، تعدادی از فرماندهان پلیس، نمايندگان وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های مرتبط با موضوع، به رياست عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران برگزار شد.

دادستان تهران با اشاره به گزارش سرپرست دادسرای ارشاد مبنی بر كشف 15 هزار لیتر مشروبات الكلی در تهران طی 45 روز گذشته، این آمار را موید فعال بودن دشمن در حوزه‌های فساد و فحشا ارزیابی کرد و در این راستا، اظهارات یکی از کارشناسان آمریكایی را مورد توجه قرار داد كه اعلام داشته است تغییرات در ایران در پانزده سال آینده رخ خواهد داد.

جعفری دولت‌آبادی این اظهار کارشناس آمریكایی را نشانگر فهم آن‌ها بر این واقعیت ارزیابی کرد كه مردم ایران و جمهوری اسلامی ایران با حمله نظامی و مقابله عقب نخواهند نشست و لذا دشمن برای ترویج فساد و فحشا در میان جوانان و افول كانون خانواده برنامه‌ریزی کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *