مسجد خاتم تا پایان آذر ماه به بهره برداری می رسد

20:10 - 22 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۶۳۱
مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اعلام اینكه مسجد خاتم تا پایان آذرماه به بهره برداری می رسد گفت: این پروژه با هدف افزایش كاربری مسجد در شهر تهران وافزایش كاربری فرهنگی در منطقه ٨ شهر تهران ساخته شده است.
به گزارش گروه جامعه ، ناصر وهاب زادگان ضمن تشریح روند پیشرفت پروژه مسجد خاتم الانبیا (ص) گفت: در حال حاضر، نصب گنبد، نقاشی و راه اندازی تاسیسات از عمده کارهای جاری این طرح است.
وی افزود: می توان گفت پروژه مسجد به پیشرفت 93 درصدی رسیده است و در صورت ادامه این روند، پروژه تا پایان آذر ماه 95 بطور کامل آماده سازی شده و به بهره برداری می رسد
.

وی با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: این پروژه با هدف افزایش کاربری مسجد در سطح شهر تهران، جبران کمبود مسجد در خیابان کرمان، احداث نمادهای اسلامی در شهر و افزایش کاربری فرهنگی در زمینی به مساحت 891 مترمربع و زیر بنای 3750 مترمربع در منطقه 8 شهر تهران در حال ساخت است.

مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران تصریح كرد: برای این مسجد که در دو طبقه ساخته می شود امکاناتی شامل شبستان آقایان و بانوان، آشپزخانه صنعتی و غذاخوری، پارکینگ و ... پیش بینی شده است.

به گفته وهاب زادگان طی ماه جاری بازدید هایی از پروژه مسجد خاتم انجام داده اند که سبب تسریع روند پیگیری و هماهنگی ها شده است.

وی تاكید كرد: سازمان عمرانی مناطق در راستای اقدامات شهرداری تهران در افزایش محیط های فرهنگی و مذهبی شهر، تاکنون 24 مورد مسجد در سطح مناطق مختلف شهر تهران احداث یا بازسازی و تجهیز کرده است. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *