فاز اول مجتمع حرفه آموزی جدید خوزستان به بهره برداری می رسد

19:20 - 21 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۴۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پوستچی گفت: فاز اول مجتمع حرفه آموزی جدید استان خوزستان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها ، رضا پوستچی مدیرکل زندان های خوزستان در نشست برنامه ریزی توسعه اشتغال در زندان های اهواز اظهارکرد: فاز اول مجتمع حرفه آموزی جدید استان خوزستان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی خواستار پیگیری اثر بخش مجموعه و حوزه های دست اندرکار برای توسعه تعداد زندانیان باز ،اشتغال مولد و درآمد زا شد و گفت : اشتغال مولد و کسب درآمد زندانی از این راه هم آسیب های ضمن حبس زندانی را مرتفع می سازد و هم آرامش ، سلامت و کرامت خانواده های زندانیان را به دنبال دارد .

پوستچی اضافه کرد: باید از مقوله زندان باز برای کنترل و کاهش اثر بخشی تعداد زندانیان زندانهای بسته استفاده کرد و توجه داشت که این امر به کنترل و کاهش آسیب های درون زندانها می انجامد.

این مقام ارشد زندانهای استان بر ضرورت استفاده از بستر نهادهای حمایتی، معاضدتی و اقتصادی همسو با نظام زندانبانی برای افزایش تعداد و ظرفیت زندان باز هم تاکید کرد و افزود: بنیاد تعاون برای توسعه اشتغال مولد فعالیت موثر داشته باشد  تا در زندانهای بسته از فضاهای حرفه آموزی و اشتغال مناسب برخوردار باشیم .

وی تصریح کرد : افق مجتمع حرفه آموزی استان با ۱۱۴ هکتار بستر مناسب کار و ۸ هکتار فضای استاندارد محصور، بهترین فضا  و زیر ساخت را برای توسعه طبقه بندی زندانیان مرکز استان، اشتغال آنان و توسعه  کار آنان ترسیم شده است .

مدیرکل زندان‌های خوزستان با تأکید بر اینکه باید ۱۰ درصد زندانیان مرکز استان تحت پوشش و شاغل در زندان باز باشند؛ تصریح کرد: ضمن اینکه انتظار این است بنیاد تعاون برای توسعه اشتغال مولد زندانیان فعالیت داشته باشد، از ورود و فعالیت های انجمن حمایت زندانیان مرکز استان که همه فعالیت ها و درآمد های پایدار حاصله صرف کمک به زندانیان بی بضاعت و خانواده های معسرمی شود، استقبال می کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *