رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس جدید دادگستری خلیل آباد معارفه شد

11:02 - 21 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۳۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس جدید دادگستری خلیل آباد با حضور حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی معارفه شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس جدید دادگستری خلیل آباد با حضور حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی معارفه شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری که در دومین دور از سفرهای استانی در رأس هیأتی از مقامات قضایی و اداری به شهرستان خلیل آباد سفر کرده بود ضمن معرفی رئیس جدید دادگستری این شهرستان از مردم و مسئولان این شهرستان به خاطر تعامل و همراهی با مجموعه قضایی تقدیر کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به سیاستهای دستگاه قضایی استان اظهارکرد: یکی از مهمترین اهداف ما در دور دوم سفرهای استانی بررسی دقیق اقدامات انجام شده براساس سیاستهای ابلاغی و بخشنامه های صادره خواهد بود و برهمین اساس مدیران و مسئولان در بخشهای مختلف مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در مدت اخیر شاهد جابجایی های متعدد مسئولان قضایی بوده ایم و این جابجایی ها با هدف ایجاد روحیه نشاط، شادابی و تحرک بیشتر سازمانی تا مرز 250 مورد ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به تغییر و تحول در حوزه های سازمانی خاطر نشان کرد: یکی از نکات مهمی که باید توسط مدیران مورد توجه قرار گیرد تشویق نیروهای خدوم، متخصص و متعهد که تلاش ویژه ای در جهت پیشبرد اهداف مدیریتی دارند است و با کاربست چنین سیاستی ضمن تذکرات لازم در موارد ضروری، انشاء الله شاهد استمرار حرکت روبه تعالی دستگاه قضایی خواهیم بود.

وی نظارت بر حسن اجرای قانون را یکی از وظایف دستگاه قضایی برشمرد و خاطر نشان کرد: تمامی مدیران و مسئولان باید براساس شأن و جایگاه قانونی خود اقدام کرده و در مورد مسائل اظهار نظر کنند؛ اما متأسفانه در برخی موارد شاهد آن هستیم که بعضی از مدیران خارج از وظایف قانونی اظهار نظر کرده و گاهاً برخلاف مسائل نظام مواضعی را اتخاذ می‌کنند که به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی خاطر نشان کرد: امروزه پاک ترین نیروها در دستگاه قضایی در حال خدمت هستند و بحمدالله با وجود دستگاههای نظارتی متعدد، نظارت مؤثر و مستمری بر کلیه عملکردها اعمال می شود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و خدمات امینی تقدیر و همتی بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان خلیل آباد معرفی شد.

همچنین طی مراسم جداگانه ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از خدمات محمدرضا دشتبان ،احمد فرزانه بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسکن معرفی شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *