رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

به زودی نسل جدیدی از هیوندای آزرا معرفی خواهد شد

0:20 - 21 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۲۴۸
هیوندای به زودی نسل جدیدی از مدل آزرای را به دنیا معرفی خواهد کرد، مدل جدیدی که بیانگر تغییر جهت کامل هیوندای از استایل قبلی است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از کلیک، هیوندای در مدل جدیدش تمام تلاش خود را به کار بسته تا نسل بعدی آزرا هیجان بیشتری داشته باشد. تیزری از اسکچ های این خودرو به تازگی دیده شده است. آزرای جدید ماه آینده در کره جنوبی و در مرحله بعد در کل دنیا معرفی می شود.

در حال حاضر تیزر های کلی این خودرو‌ فرم کلی و طراحی خارجی آزرای جدید را نشان می دهند و اسکچ های هیوندای از حقیقت خیلی به دور نیستند چون در تصاویر جاسوسی قبلی که منتشر شده بود منتظر چنین طراحی‌ بودیم. این موضوع امیدوار کننده و مطلوب است چون به نظر می ‌رسد که هیوندای پویایی و اسپورت بودن بیشتری را به بدنه این مدل اضافه کرده و آن را مشابه جنسیس G80 تولید کرده است. با اینکه شاید این مسئله باعث به وجود آمدن مشکل در شناسایی برند لوکس تازه‌ هیوندای شود.

بر اساس گفته‌ های هیوندای، طراحی راضی‌کننده‌ آزرای جدید تغییر جهت کامل از استایل نسل قبلی را نشان می دهد. با اینکه مواردی را از آزرای قبلی به ارث برده است تا این خودرو هنوز هم از نظر ساختاری به عنوان نسل جدیدی از یک خودرو قابل شناسایی باشد. شاید منظور هیوندای این باشد که این شرکت در بازار داخلی تغییرات کمتری را در آزرای جدید ایجاد کرده است. اما در سایر بازار ها احتمالا این خودرو نقش خاصی را ایفا می کند و متفاوت تر خواهد بود.

 هیوندای هم چنین اعلام کرد: آزرای جدید پیشگام عصر جدیدی برای طراحی هیوندای است و جلو پنجره‌ آبشاری آن فقط یکی از هزاران ویژگی ‌های استایل ممتاز آن خواهد بود.

هنوز خبر رسمی در مورد قوای محرکه و سایر مشخصات این خودرو وجود ندارد اما به نظر می رسد آزرای جدید از جدید ترین پیشرانه ‌های ۴ و ۶ سیلندر هیوندای به همراه گیر بکس ۸ سرعته اتوماتیک بهره مند باشد. حداقل در کره جنوبی نسخه ‌ای هیبرید عرضه خواهد شد.

با وجود فروش رو به پایین این مدل در کلاس سدان های میدسایز، هیوندای به احتمال زیاد مدلی جدید را در آمریکا عرضه می کند که تا الان اطلاعاتی در مورد اینکه نسخه‌ خاص آمریکای شمالی در کدام نمایشگاه در معرض نمایش قرار می گیرد در دسترس نیست.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *