آخرین توصیه ها به شرکت کنندگان در آزمون استخدامی/ امروز آخرین فرصت داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه

9:30 - 20 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۰۴۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی تنها تا ساعت 24 امروز پنجشنبه 20 ابان ماه برای دریافت کارت ورد به آزمون خود فرصت خواهند داشت.
آخرین توصیه ها به شرکت کنندگان در آزمون استخدامی/ امروز آخرین فرصت داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه
حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: کارت شرکت در آزمون تعداد 452 هزار 648 داوطلب شامل کلیه داوطلبان سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش از روز سه شنبه 18 آبان ماه برای مشاهده و پرینت به روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی افزود: کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ضرورت داشته از روز سه شنبه و حداکثر تا ساعت 24 امروز 20 آبان ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و یا اطلاعات ثبت نام کارت خود را دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی که نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون خود اقدام کرده اند اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز 5 شنبه 20 آبان ماه از تعداد452 هزار و 648 داوطلب 324 هزار و 389 داوطلب و یا به عبارتی 71.66 درصد از داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده اند.

توکلی با ارائه توصیه ای به داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی سال 95 تصریح کرد: به کلیه داوطلبان شرکت کننده توصیه می شود در مدت زمان باقی مانده و حداکثر تا ساعت 24 امروز 5 شنبه 20 آبان برای دریافت پرینت خود اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون در دو نوبت صبح و بعداز ظهر روز جمعه خاطرنشان کرد: آزمون نوبت صبح ساعت 8:30 آغاز خواهد شد و درهای ورود به جلسه ساعت 8 بسته می شوند ضمن اینکه آزمون نوبت بعداز ظهر ساعت 14 برگزار می شود و درهای ورود به آزمون ساعت 13:30 به روی داوطلبان بسته خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *