رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فروشگاه اینترنتی ایرف رونمایی شد

17:05 - 19 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۷۹۹
فروشگاه اینترنتی ایرف که با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم وهویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ساخته شده است رونمایی شد.
به گزارش گروه جامعه ، در این مرکز پدیدآورندگان فرهنگی و هنری علاوه بر نمایش و فروش آثار خود، می توانند ابزار و مواد اولیه کار خود را تهیه کنند و در حوزه کاری خود با دیگران تبادل اطلاعات کنند.

فعالیت های ایرف در 5 گروه تقسیم بندی می شود که شامل گروه های فرهنگی، هنری، صنایع دستی، ابزار و مواد اولیه و تبلیغات و اطلاع رسانی است. تیم ایرف با شناخت نیازهای پدیدآورندگان فرهنگی و هنری برای برطرف کردن این نیازها و همچنین رونق کسب و کار این حوزه و گسترش فرهنگ و هنر ایرانی طراحی و راه اندازی شده است. 

خالق آثار فرهنگی و هنری از هر نقطه ای از کشور می تواند اثرش را در ایرف به نمایش گذاشته و آن را به فروش برساند. این بستر می تواند در زمینه معرفی و فروش آثار هنرمندانی که از مکانیزم نمایش و فروش دور هستند، مفید باشد.

یکی از متمایزترین خدمات فروشگاه اینترنتی ایرف برگزاری حراج الکترونیکی در حوزه فرهنگ و هنر است. پدیدآورندگان فرهنگی و هنری می توانند با استفاده از پورتال حراج الکترونیکی ایرف بدون نیاز به حضور در  محلی خاص، به سادگی و تنها از طریق رایانه شخصی، آثار خود را به مزایده گذارند و آن را به بالاترین قیمت به فروش برسانند.

با توجه به اینکه ایرف به احقاق حق مالکیت معنوی آثار فرهنگی و هنری در فضای مجازی پایبند است، تنها به کاربرانی حق فروش می دهد که خالق اثر فرهنگی و هنری باشند. ایرف مصمم است جایگاهی برای تمامی هنرمندان و هنردوستان باشد و به شایستگی مردم را با فرهنگ و هنر ایران ارتباط دهد.

eرف مرکز جامع و تخصصی خرید و فروش آثار فرهنگی و هنری ایران  برگرفته از نماد "e" و واژۀ "رف" است. e  نماد تجارت الکترونیک و رف به معنای جایگاهی برای متاع شگرف (دهخدا: رف/ طاق مانندی در  دیوار خانه که در آن اسباب زینت گذارند) است.

ایده ساخت این فروشگاه اینترنتی در سال 1392 در شرکت میراث آرکا شکل گرفت و با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم وهویت ساز معاونت فناوری ریاست جمهوری در سال 1394 به اجرا در آمد. 

در این مرکز تخصصی،  آثار هنری و فرهنگی ایران به همراه ابزار و وسایل مرتبط با آن خرید و فروش می شود. علاوه بر این eرف  برای اولین بار قابلیت برگزاری مناقصه اینترنتی در حوزه هنر و فرهنگ را ایجاد نموده است، تا محیطی مناسب برای فعالیت مجریان و فریلنسر های این حوزه فراهم شود. ثبت آگهی با موضوعات معرفی، آموزش و اطلاع رسانی در حوزه هنر و فرهنگ از دیگر قابلیت های وب سایت eرف است.

eرف برآن است تا علاوه بر آشنا کردن کاربران با کالاهای فرهنگی و هنری ایران زمین، آنها را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. کاربران و مشتریان  eرف می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت eرف را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. 

همچنین eرف در تلاش است تا یک گالری آنلاین همراه با جذابترین شیوه نمایش آثار برای هنرمندان این سرزمین ایجاد کرده تا بدون واسطه، محصولات خود را عرضه کنند.

نرم افزار ایرف توسط شرکت میراث آرکا و با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم وهویت ساز  معاونت علمی و  فناوری ریاست جمهوری ساخته شده است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *