حضور پرشور دانشجویان خبرنگاری میان اهالی رسانه/ رهگذران به افراد نابینا بی توجه نیستند+ عکس

10:00 - 19 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۶۴۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در چهارمین روز رسمی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، حضور پرشور دانشجویان رشته خبرنگاری و همچنین توجه رهگذران به فرد نابینای درحال عبور، بسیار قابل توجه است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، حضور دانشجویان رشته خبرنگاری در چهارمین روز رسمی نمایشگاه مطبوعات، ازجالب ترین اتفاق‌های دوره بیست و دوم این رویداد بزرگ فرهنگی محسوب می شود.

جمعی از دانشجویان رشته خبرنگاری همراه با دو تن از استادان خود و به منظور آشنایی هر چه بیشتر با فضای رسانه و کسب تجربه ای عملی از حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، به غرفه دو روزنامه مشهور و یکی از خبرگزاری ها مراجعه کردند و برای کامل شدن تحقیقات خود درباره فضای فعلی حاکم بر رسانه ها، از مدیران مسئول آن رسانه ها، پرسش‌هایی را مطرح کردند.

 حضور پرشور دانشجویان خبرنگاری میان اهالی رسانه/ رهگذران به افراد نابینا بی توجه نیستند + عکس

جلوتر می روم و با سارا کریمی دانشجوی رشته خبرنگاری که همراه با تعدادی از همکلاسی هایش به بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات آمده، صحبت می کنم.

کریمی با اشاره به اصلی ترین دلیل خود برای انتخاب رشته خبرنگاری گفت: همیشه رشته هایی مثل خبرنگاری یه دلیل ارتباط با افراد مشهور برایم جذاب به نظر می رسید به همین دلیل تصمیم گرفتم در این رشته تحصیل کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر استادمان تحقیقی را برایمان در نظر گرفته که در آن ضمن انجام یکسری تحقیقات میدانی، باید با مدیران مسئول چند رسانه درباره فضای فعلی رسانه ها گفت و گو کنیم به همین دلیل امروز با چند تن از همکلاسی های دانشگاه به بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات آمدیم.

ضمن اینکه مدیر مسئول رسانه مورد نظر در حال ارائه مطالبی مرتبط با تحقیق دانشجویان رشته خبرنگاری است، استاد راهنما نیز در موارد لزوم و برای هر چه روشن تر شدن بحث، پرسش هایی را مطرح می کند.

حضور پرشور دانشجویان خبرنگاری میان اهالی رسانه/ رهگذران به افراد نابینا بی توجه نیستند + عکس////////////ارسال نشود/////////چهارشنبه

در چهارمین روز رسمی نمایشگاه مطبوعات، مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری، محمدرضا عارف نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، سعید منتظر المهدی معاونت اجتماعی ناجا و حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در این رویداد فرهنگی حضور پیدا کردند.

حضور پرشور دانشجویان خبرنگاری میان اهالی رسانه/ رهگذران به افراد نابینا بی توجه نیستند + عکس////////////ارسال نشود/////////چهارشنبه

در چهارمین روز رسمی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، تعداد آدمک های متحرک این رویداد بزرگ فرهنگی نیز در حال افزایش است و نکته قابل توجه و البته قابل تقدیر، برخوداری هر یک از این حرکت ها از یک بار معنایی و مفهومی است، همانگونه که امروز فردی که لباس سراسر سفید رنگی که بر تن و عصای سفیدی که در دست دارد ، در شبستان مصلی تهران حرکت می کند و از رهگذران می خواهد به دلیل نابینا بودنش، در طی کردن مسیر راه به او کمک کنند. 

به امید آنکه هیچ رهگذری از کنار یک فرد نابینا با بی تفاوتی عبور نکند.

حضور پرشور دانشجویان خبرنگاری میان اهالی رسانه/ رهگذران به افراد نابینا بی توجه نیستند + عکس////////////ارسال نشود/////////چهارشنبه

در بخشی دیگر از نمایشگاه همچنین دو فرد با ظاهر رزمندگان دفاع مقدس در حال تردد در شبستان هستند و رهگذران با آن ها عکس سلفی می گیرند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *