رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری ایلام از شهرستان دره شهر بازدید کرد

20:30 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۴۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رزم با حضور در دادگستری شهرستان دره شهر از شعب مختلف دادگستری این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام و هیأت همراه از دادگستری شهرستان دره شهر بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در ابتدای این دیدار در جمع قضات و کارکنان دادگستری شهرستان دره شهر گفت: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم از اینکه فرصتی فراهم شده که در جمع همکاران پرتلاش و باتوان و ارزشمند خودم اعم از همکاران قضایی و اعم از همکاران اداری حضور پیدا کنیم و از نزدیک همکاران محترم را ملاقات کنم.

رزم با اشاره به امر خطیر قضاوت گفت: از دیدگاه دین مبین اسلام و آیات کلام الله مجید امر قضاوت بسیار خطیر و حساس است و در آیاتی از قرآن کریم صراحتاً به امر قضاوت اشاره داشته وآمده است که اگر در بین مردم قضاوت کردید به عدالت حکم دهید.

محمد رزم در ادامه افزود: شما قضات جوان و متعهد از این فرصتی که خداوند منان در اختیار شما قرار داده باید استفاده کامل معنوی و اخروی ببرید و خدمت به مردم و مخصوصاً خدمت به مردم محروم را یک عبادت تلقی کنید و با نیت قربت الی الله و خالصانه به امر خطیر قضاوت بپردازید.

در ادامه این بازرسی از شعب مختلف دادگاه، دادسرا، اجرای احکام کیفری و مدنی، واحد ابطال تمبر، بایگانی راکد و واحدهای اداری و مالی بازدید و در خصوص مشکلات موجود و رفع آن بحث و تبادل نظر بعمل آمد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *