رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری ایلام از دادگستری شهرستان ایوان بازدید کرد

12:29 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۴۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رزم با حضور در دادگستری شهرستان ایوان از شعب مختلف دادگستری این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام به همراه قائم مقام رئیس کل دادگستری، معاون منابع انسانی، معاون آمار و فن آوری اطلاعات و مدیر روابط عمومی دادگستری استان ایلام با حضور در دادگستری شهرستان ایوان از شعب مختلف دادگستری این شهرستان بازدید کردند.

رزم با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع به شان و جایگاه انسان و کرامت انسانی، گفت: اقتدار و جایگاه رفیع دستگاه قضا به صدور احکام متقن، مستحکم و مستدل است. چنانچه حکمی وفق موازین قانونی و با رعایت بیطرفی صادر شود حتی محکوم علیه از آن حکم صادره رضایت خواهد داشت. چون می‌داند بر حسب قانون و بر اساس عدالت محکوم شده است.

رئیس حوزه قضایی استان ایلام اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان ایوان با جمعیتی بالغ بر 60هزار نفر و با وجود مردمی با فرهنگ و متدین فاقد جرائم مهم و خشن مانند قتل عمدی و منازعات دسته جمعی و مفاسد اقتصادی است و این جای سپاسگزاری و تقدیر دارد

این مقام قضایی در پایان از زحمات شبانه روزی قضات فعال، متدین و متعهد و کارمندان خدوم دادگستری شهرستان ایوان تقدیر وتشکر کرد.

گفتنی است در ادامه بازدید رئیس کل دادگستری استان ایلام و هیئت همراه از دادگستری شهرستان ایوان، امورات اداری و مالی، شعب مختلف دادسرا، محاکم حقوقی و کیفری، شعب اجرای احکام مدنی و کیفری و واحد ابطال تمبر مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *