رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بسته بودن مرز سومار مانع انجام وظيفه پليس کرمانشاه نیست

12:01 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۳۹۱
جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بسته بودن مرز سومار در اربعين امسال مانع انجام وظيفه پليس استان نمي شود و همچون سال های گذشته در تلاش هستيم فضاي امني را برای زائران حسينی (ع) ايجاد کنيم.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ علیرضا مرزبانی اظهار داشت: در عصر کنونی با وسعت شبکه های شبهه برانگیز و شدت یافتن فتنه ها، زیارت اربعین یکی از ویژه ترین جلوه های ظهور حقایق الهی بر روی زمین است.
 
وی افزود: هر انسان غافل و دنیا زده ای در برابر این سیل عظیم زائران و اظهار ارادت بی پایان به ساحت ابا عبدالله الحسین (ع)، بی شک به تفکر واداشته می شود و به جستجوی سرّ این حرکت می پردازد و راهی برای سوار شدن بر سفینه نجات در برابرش گشوده خواهد شد.
 
سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: با وجود مشکلات کشور عراق و نبود امکانات لازم برای زوار اربعین، همچون سال های گذشته میلیون ها زائر، با عشق و ارادت خود را به کربلا می رسانند تا اتحاد و وحدت دنیای اسلام را به دشمنان این دین الهی نشان دهند.
 
وی اظهار داشت: استان کرمانشاه به واسطه مرز مشترک با کشور عراق، افتخار دارد میزبان و خدمتگزار این زوار عزیز باشد و در این راستا تمهیدات لازم از نقطه ورودی شهرستان کنگاور تا نقطه خروجی فراهم شده است.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: بسته بودن مرز سومار در اربعین امسال مانع انجام وظیفه نیروی انتظامی نمی شود و همچون سال های گذشته در تلاش هستیم فضای امنی را برای زائران حسینی (ع) ایجاد کنیم.

سرهنگ مرزبانی خاطرنشان ساخت: پلیس کرمانشاه تمامی امکانات و توان خود را به کار خواهد گرفت تا میزبان شایسته ای برای زوار باشد و پیاده روی اربعین در نهایت امنیت و آرامش و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *