رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرونده واقعی آقای پرونده ساز+تصاویر

10:49 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۳۰۵
صدای آمریکا شبکه ای است که اصولا برای چپ گرایی و مخالفت با سیاست های صحیح و روال کشورهای دیگر تاسیس شده است این شبکه مانند برخی کارکنانش در واقع یک متجاوز رسانه ای به حریم سیاسی دیگر کشور ها از جمله ایران است.
به نقل از اتاق خبر 24، صدای آمریکا یکی از شبکه های تلویزیون ماهواره ای و رادیو و تلویزیون دولتی ایالات متحده آمریکا است که برای شنوندگان خارج از آمریکا پخش می‌شود و مخاطبان آن مردم آمریکا نیستند. درون آمریکا و برای شنوندگان داخلی، رادیوی عمومی ملی (NPR) استفاده می‌شود. پیشینه صدای آمریکا به ۱۹۴۲ بر می‌گردد.

پرونده واقعی آقای پرونده ساز+تصاویر

بخش فارسی صدای آمریکا (VOAPNN) نخستین بار از روز پنجشنبه ۲۲ نوامبر ۱۹۷۹(اول آذر ۱۳۵۸ شمسی) با روزانه نیم ساعت پخش رادیویی آغاز به کار کرد. هدف آن هم جز دشمنی با نظام جمهوری اسلامی نبوده و نیست. پخش تلویزیونی برنامه‌ ها از روز جمعه ۱۸ اکتبر ۱۹۹۶(بیست و هفت مهر ۱۳۷۵ شمسی) با یک ساعت پخش زنده روزانه تحت عنوان شبکهٔ خبری فارسی صدای آمریکا (Voice of America - Persian News Network) ممکن شد.

از بدو تولد بخش فارسی صدای آمریکا، این بنگاه خبری دولتی آمریکا اقدام به جذب ایرانی های خودفروخته و مزدور خارج از کشور برای سوء استفاده از ظرفیت های دروغ پردازی و عناد آن ها نمود. تمام مجریان و مسئولان بخش فارسی وآ، ایرانی و معلوم الحال و خود فروخته هستند. مجریان و برنامه سازانی که اولین شرط حضور و مزد بگیری شان اعلام رسمی وطن  فروشی است.

این شبکه ی آمریکایی فقط در بخش فارسی زبان خود طبق اخبار رسیده 75میلیون دلار برای یکسال بودجه اختصاص داده است که باتوجه به رویکرد واضح آن صرفا این بودجه برای دشمنی با ایران و جهت خیال خام براندازی تزریق شده است.

یکی از اعضای پر سابقه و سرآمد در وطن فروشی این شبکه معاند، شخصی است به نام "مهدی فلاحتی". یک مجری خود فروخته با یک دنیا انتقاد آماده در آستین ، با یک دنیا بی اطلاعی و با یک دنیا دشمنی، ایضا او یک متجاوز اخلاقی نیز هست.

پرونده واقعی آقای پرونده ساز+تصاویر

معمولا مجریان صدای آمریکا عادت کرده اند با وجود عدم تخصص و تحصیلات لازم، در همه زمینه ها اظهار نظر می کنند. این مجری صدای آمریکا نیز از این قاعده مستثنی نیست و خود را فردی متخصص در همه زمینه ها می داند و درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، دینی، فرهنگی و اجتماعی اظهار نظر می کند.

فلاحتی مزدور معمولا در برنامه های خود با کپی برداری از سایت های مختلف و اظهار نظرهای دوست و دشمن و کنار هم قرار دادن مطالب راست و دروغ، به شخصیت های سیاسی و دینی نظام هجمه می برد و در یک دادگاه یک طرفه آن ها را محاکمه و محکوم می کند.

این آقای معلوم الحال که با برنامه هایی نظیر "روی خط" و "صفحه ی آخر" کمی برای خودش نان و نام جمع کرده بود، به پرونده سازی هدفمند برای چهره های شاخص ایران معروف است تا با تخریب افراد، مکتب آنان را نیز تلنگری زده باشد که البته از بد روزگارش همیشه ناکام مانده است و از این به بعد هم خواهد ماند.

بعد از یک عمر تهمت و کندن چاه های واهی برای این و آن حالا وقت در چاله افتادن آقای مجری است. به تازگی پرونده ی مستند و درستی از این مجری منتشر شده است که فساد اخلاقی وی را مسجل میکند.

ماجرا از این قرار است:

داستان درباره یک خانم به نام "الهام ستاکی" است. دختری که قبل از ورود به شبکه ی صدای آمریکا در سخیف ترین برنامه های ماهواره ای به رقص و پخش موزیک های درخواستی مشغول بود. این رقاصه چندی پیش همکار مجری کهنه کار صدای آمریکا شده بود.

پرونده واقعی آقای پرونده ساز+تصاویر

به تازگی فیلم مصاحبه ای از این خانم مجری منتشر شده است که دلیل اخراج 3سال پیشش از شبکه مافیاییِ صدای آمریکا را به تفصیل توضیح داده است.

الهام ستاکی در روزهایی که برنامه روی خط را با مرد فاسد شبکه ی وآ روی آنتن می برد در حاشیه یکی از برنامه ها مورد تعرض همکار مردش قرار می گیرد. همان مهدی فلاحتی پرونده ساز امروز خبر پرونده فساد اخلاقی اش همه رسانه ها را پر کرده است. این درحالی است که دختر مورد تجاوز قرار گرفته بارها به وی برای عدم برقراری رابطه هشدار داده بود.

ستاکی بعد از وقوع تعرض و لطمات روحی بسیاری که دید اقدام به شکایت رسمی از مجری دست نشانده ی برنامه روی خط میکند که در آخر به اخراج خودش و دو همکار دیگری که به نفع وی شهادت داده بودند شد.

این سه مجری ای که از سال 92 تاکنون به تدریج از وآ اخراج شدن اتهاماتی را تحمل کردند که امروز معلوم شد همه ی این اتهامات یک فرار رو به جلو شبکه دولتی آمریکا بوده است. امروز معلوم شد که مجرم اصلی یکی از معتمدین دولت آمریکا و خودفروخته ی ایرانی بوده است.

درواقع ما در شبکه صدای آمریکا با فساده نهادینه ای مواجه هستیم که مورد حمایت حاکمیت و دستگاه قضا در آمریکا نیز می باشد. وقتی شکایت یک زن برای مورد تجاوز قرار گرفتن توسط یک مرد دیگر در کمال وقاحت رسیدگی برعکس می شود باید فاتحه هر گونه انتظار درستی را از آمریکا و عیادی اش را خواند.

/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *