ووشو تا چند سال آینده از نظر بازیکن بیمه است/ «فضلی» به زمان احتیاج دارد

4:30 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۱۳۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کارشناس ووشو معتقد است این رشته تا چند سال آینده از نظر بازیکن بیمه است و در هر وزن چند مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی دارد.

مهرداد شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به اینکه نتایج تیم ملی ووشو در جام جهانی قابل قبول بود، اظهار داشت: تمام ملی پوشان ما در دو بخش خانم‌ها و آقایان در کوران مسابقات لیگ بودند و این موضوع را می‌شد از سطح بالای آمادگی آنها به خوبی حس کرد. ما در هر دو بخش نتایج خوبی کسب کردیم و بچه‌های ما شخصیت بین المللی خود را نشان دادند.

وی افزود: نکته امیدوار کننده برای ووشوی ایران بازگشت حمید قلی‌پور و محسن محمدسیفی با مدال طلا بود. البته امیر فضلی هم عملکرد بدی نداشت و حیف که به مدال نقره دست یافت.

وی در پاسخ به این سوال که فضلی هم در لیگ و هم در جام جهانی شکست خورد، آیا این موضوع نگران کننده نیست، گفت: با توجه به عمل سنگینی که امیر روی کمرش انجام داده بود، به استراحت بیشتری نیاز داشت و به نظرم کمی برای بازگشت عجله کرد. البته جای نگرانی نیست زیرا فضلی ورزشکار باتجربه‌ای است و تنها به کمی زمان نیاز دارد.

کارشناس ووشو ضمن اشاره به جوانگرایی تیم ساندا در رقابت‌های قهرمانی آسیا، تصریح کرد: با توجه به غیبت قلی‌پور، سیفی و فضلی در رقابت‌های قهرمانی آسیا، مسئولان فدراسیون و اعضای کادر فنی دست به ریسک بزرگی زدند و جوانگرایی انجام دادند که خداروشکر جواب داد و در حال حاضر شرایط ووشو طوری است که تا چند سال آینده از نظر بازیکن بیمه هستیم.

شیرازی در پایان اظهار داشت: جوان‌های ما در میدان آسیایی نتایجی فراتر از حد تصور مسئولان فدراسیون گرفتند و باتجربه‌ها در جام جهانی خوب بودند و این باعث می‌شود تا دست کادر فنی تیم ملی برای انتخاب نفرات باز باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *