رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقرار کامل نیروهای پلیس در مرز و شهر مهران از بیستم آبان

12:32 - 17 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۹۸۱
فرمانده انتظامی استان ایلام از استقرار نیروهای پلیس در مرز و شهر ایلام از بیستم ابان خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار نورعلی یاری در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه ماموریت اربعین گفت: با راه اندازی قرارگاه امام علی(ع) و تشکیل پنج کمیته فرعی ،تمامی مراحل این ماموریت برنامه ریزی شده و آماده اجرا است.
 
وی ادامه داد: پلیس استان با پشتیبانی ناجا و همراهی سایر دستگاه های امنیتی و نهادهای دولتی ظرفیتی عظیم را در استان ایجاد کرده است و برای ارائه خدمات به بیش از دو و نیم میلیون زائر در مسیر رفت و برگشت آماده است.
 
سردار یاری تصریح کرد: امسال با راه اندازی مرکز مانیتورینگ در شهر مهران و استقرار دوربین ها در سطح جاده ها وپایانه مرزی مهران،تردد زائران از ورودی حمیل تا مرز تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
 
وی به استقرار 33 ایستگاه پلیس در مسیر تردد زائران تا مرز مهران اشاره کرد و گفت: در این ایستگاه ها خدمات ترافیکی ،انتظامی ،امنیتی و اجتماعی به زائران ارائه می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام، بیستم آبان ماه را تاریخ اسقرار کامل نیروهای پلیس در شهر و پایانه مرزی مهران اعلام کرد و گفت: از بیستم آبان ماه که حضور زائران در استان افزایش خواهد یافت ماموران نیروی انتظامی نیز با تمام امکانات و تجهیزات در مقرهای تعیین شده خواهند بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *