رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی سمنان با مددجویان زندانی

5:00 - 17 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۳۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
فردوسیان گفت: مقامات قضایی و رؤسای شعبات دادگاه‌های کیفری و حقوقی استان سمنان به‌منظور ملاقات حضوری و چهره به چهره با مددجویان وارد این زندان شدند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان سمنان، محمدرضا فردوسیان رئیس زندان سمنان گفت: در راستای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و رسیدگی به مشکلات قضایی مددجویان، حجت الاسلام عین الکمالی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان سمنان، نجفی معاون قضایی رئیس کل دادگستری این استان و خاکی معاون قضایی دادگستری شهرستان به همراه رؤسای شعبات کیفری و حقوقی در زندان سمنان حضور یافتند.

وی گفت: در دیدار چهره به چهره مقامات قضایی با مددجویان که در حضور مسئولین زندان و اداره کل صورت گرفت، درخواست‌های زندانیان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

رئیس زندان سمنان با اشاره به اینکه دیدارهای گروهی قضات با زندانیان، از این پس به صورت ماهانه در روز چهارشنبه صورت خواهد گرفت، ابراز کرد: در دیدار حضوری اخیر، مومنی، ذکریایی، ایثاری، نهضتی، رستمی و هزارجریبی رؤسای شعبات دادگاه‌های کیفری و حقوقی سمنان، مقامات قضایی استان و شهرستان را همراهی می‌کردند.

فردوسیان با بیان اینکه دیدارهای گروهی قضات، علاوه بر بازدیدهای موردی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: حضور قضات در زندان و دیدار حضوری با مددجویان، ضمن ایجاد آرامش و اطمینان بیشتر آنان، در بررسی وضعیت پرونده زندانیان و اعطای امتیازات از جمله آزادی مشروط، تعلیق مجازات، مرخصی پایان حبس بسیار موثر خواهد بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *