465 کيلو ترياک در نهبندان کشف شد

5:10 - 16 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۱۵۶
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 465 کيلوگرم ترياک و دستگيري سه سوداگر مرگ در شهرستان نهبندان خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار مجید شجاع گفت: مأموران پاسگاه عملیاتی "عربخانه" شهرستان نهبندان با کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از مسیرهای فرعی پاسگاه منتقل کنند شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده و تحقیقات دامنه دار اظهار داشت: محل عبور قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و مسیرهای احتمالی تردد آنان رصد شد که مأموران هنگام گشت زنی به یک دستگاه پژو 405 مظنون شده و به راننده دستور ایست دادند.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: راننده خودرو بدون توجه به ایست مأموران متواری شد که نهایتا طی تعقیب و گریز ،ماموران موفق به متوقف کردن خودرو متهمان شدند.
 
سردار شجاع بیان داشت: در بازرسی از این خودرو 254 کیلوگرم تریاک و 211 کیلوگرم حشیش که در صندوق و صندلی عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد .
 
وی افزود: در ادامه عملیات، یک دستگاه پژو پارس نیز که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کرد شناسایی و سرنشینان آن دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این راستا سه نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سردار شجاع در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *