افزایش میزان تفکیک پسماند از مبدا با سیستم توزین پسماند آنلاین

23:50 - 14 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۷۳۵
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از رسیدن رقم تفکیک پسماند از مبدا به عدد 21 درصد در شهر تهران خبر داد.
به گزارش گروه جامعه خبرگزری میزان،حسین جعفری با اشاره به سیستم توزین پسماند در مناطق 22گانه در شهر تهران گفت: در حال حاضر در بحث تفکیک از مبدا به عدد 21 درصد رسیده ایم که این موضوع نشان از افزایش پسماند خشک و تر در مناطق پایتخت دارد. 

وی با تاکید بر اینکه این سیستم به صورت آنلاین از سال گذشته برای جمع آوری پسماندهای شهر تهران راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: میزان پسماند روزانه و در هر ساعت در مناطق و نواحی رصد خواهند شد و این طرح می تواند کمک زیادی برای برنامه ریزی های آینده باشد. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه این طرح می تواند کمک موثری به بخش خصوصی برای رفت و روب شهر باشد، تاکید کرد: امحای این میزان زباله در خط نهایی نیز با بالاترین میزان ممکن انجام می پذیرد. 

جعفری با اشاره به اینکه این سیستم به صورت آنلاین توسط سازمان فن آوری شهر تهران طراحی و اجرا شده است، خاطر نشان کرد: با مدیریت سازمان پسماند بر روی این طرح تاکنون نتایج مثبتی را دریافت کرده ایم.

وی در پایان اضافه کرد: پیمانکاران، دستگاه های نظارتی و شهرداران مناطق با استفاده از این سیستم می توانند اطلاعات مورد نیاز را از این سیستم آنلاین دریافت کنند. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *