آتش‌سوزی در مجتمع‌های پتروشیمی خرابکاری نبوده است/ گزارش کمیسیون در حال تهیه است

11:24 - 14 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۶۸۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده از سوی کمیسیون، موضوعی مبنی بر احتمال خرابکاری در پتروشیمی‌ها مطرح نیست.

آتش‌سوزی در مجتمع‌های پتروشیمی خرابکاری نبوده است/ گزارش کمیسیون در حال تهیه استاسدالله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی پیرامون تهیه گزارش کمیسیون متبوعش درباره آتش‌سوزی‌های رخ داده در مجتمع‌های پتروشیمی اظهار کرد: درحال حاضر کمیسیون در حال تهیه این گزارش است و بخشی از آن نیز آماده شده است.

وی افزود: درباره اینکه احتمال خرابکاری در این آتش‌سوزی‌ها وجود داشته است یا خیر، باید نیروهای امنیتی پیرامون این موضوع صحبت کنند اما تا به این لحظه و با توجه به بررسی‌های ما، موضوع خرابکاری در این آتش‌سوزی‌ها مطرح نبوده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی تاکیدکرد: کمیته بررسی آتش‌سوزی‌های رخ داده در صنایع پتروشیمی کشورمان که در کمیسیون انرژی مجلس تشکیل شده بود با دقت همه موارد را مورد بررسی قرار دادند و تا این لحظه پیرامون وقوع خرابکاری در این موضوع اسنادی را کشف نکردند.

قره‌خانی با بیان اینکه تمامی تجهیزات و سیستم اطفاء حریق را در مجتمع‌های پتروشیمی مورد بررسی قرار دادیم، تاکید کرد: گزارش کمیسیون انرژی در حال حاضر با توجه به ابعاد این پرونده نهایی نشده است.

وی تصریح کرد: بدون شک تمام سعی‌مان را خواهیم کرد تا ظرف 20 روز آینده گزارش کمیسیون انرژی پیرامون آتش‌سوزی در مجتمع‌های پتروشیمی کشورمان را تهیه و برای ارائه در صحن علنی مجلس آماده کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *