رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پورعلی‌گنجی: همه فکر می‌کنند بازی آسانی با سوریه داریم/ کی‌روش برای هر بازیکن 10 جایگزین دارد

10:56 - 14 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۶۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم ملی فوتبال گفت: بازی با سوریه سخت است، در حالی که همه فکر می‌کنند بازی آسانی داریم.
پورعلی گنجی: همه فکر می‌کنند بازی آسانی با سوریه داریم/ کی‌روش برای هر بازیکن 10 جایگزین داردبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از آغاز تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر جمع شده‌ایم و تمرینات را انجام می‌دهیم تا برای بازی با سوریه و بازی دوستانه با پاپوا گینه‌نو آماده شویم. بازی با سوریه سخت است، در حالی که همه فکر می‌کنند بازی آسانی داریم. آنها تیمی دفاعی هستند که تا به اینجا فقط دو گل خورده‌اند و باید خوب تمرین کنیم تا به خوبی آماده شویم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص محرومیت احسان حاج‌صفی و سردار آزمون به دلیل اتفاقات دیدار با قطر از سوی فیفا برای بازی با سوریه، گفت: متأسفانه بازیکنان خوبی را از دست دادیم، اما بازیکن جایگزین در تیم ملی هست. کی‌روش شرایطی را در تیم ملی ایجاد کرده که اگر پژمان منتظری نباشد، مرتضی پورعلی‌گنجی، عزت‌الله پورقاز و سیدجلال حسینی حضور دارند و خیلی‌های دیگر هستند که کمک کنند. اگر سردار آزمون نباشد، بازیکنان دیگری هستند و برای هر بازیکن 10 نفر جایگزین حضور دارند.

پورعلی‌گنجی درباره اینکه پژمان منتظری آماده بازگشت به ترکیب است در شرایطی که او در سه بازی اخیر عملکرد خوبی در ترکیب داشته، خاطرنشان کرد: شرایط خیلی خوبی در تیم ملی وجود دارد که بین بازیکنان هم رفاقت است و هم رقابت. تیم ملی هم کامل دفاع می‌کند و هنگام حمله کامل حمله می‌کنیم. برای بازی کردن بازیکنان هم تصمیم با کادرفنی تیم ملی است. اینکه مرتضی بازی کند یا نه یا پژمان بازی کند یا نه، کادر فنی باید تصمیم بگیرد، اما هر بازیکنی بازی کند سرش را برای تیم ملی می‌گذارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قطری‌ها در محرومیت بازیکنان ایران نقش داشته‌اند یا نه، گفت: سه بازیکن آنها هم محروم شده‌اند. قطر رقیب ماست و به هر حال آنها می‌خواهند شرایطی را رقم بزنند که کار را برای رقیبان‌شان سخت کنند. ما به این مسائل توجه نداریم و امیدواریم با بازیکنان خوبی که داریم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *