رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نیروی انتظامی مهیای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع)

15:13 - 14 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۶۶۲
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل مهیای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) است.
به گزارش گروه جامعه ،سردار" حسین اشتری" در بازدید از پایانه مرزی چزابه اظهارداشت: نیروی انتظامی از چند ماه گذشته قرارگاه اربعین را راه اندازی کرده و همکاران ما در مرزهای کشور مهیای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) هستند.

وی با اشاره به اینکه در بازدید از مسیر های منتهی به مرز چزابه شاهد ترافیک روانی بودیم، خاطر نشان کرد: از مبدا حرکت زائران تا پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چزابه تحت پوشش کامل انتظامی و ترافیکی قرار دارد تا زائران سفر معنوی خود را به راحتی انجام دهند.

سردار اشتری ادامه داد: امید است با همکاری خوب زائران با پلیس و همت همکارانم این مراسم باشکوه تر از سال های گذشته و در امنیت کامل برگزار شود.

وی به آمادگی کامل پلیس برای پذیرش زائران اربعین حسینی(ع) در مرزها اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی آماده ارائه هرگونه خدمات برای تسهیل تردد زائران در پایانه های مرزی خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه به موکب هایی که در مسیر حرکت زائران هستند اشاره کرد و گفت: مردم با عشق، ارادت و علاقه خاص به سرور و سالار شهیدان اباعبدلله الحسین(ع) موکب های خود را از روزهای گذشته با هزینه های شخصی برپا کرده و آماده خدمت رسانی به زائران هستند. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *