رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افتتاح بند قرآنی زندان مرکزی ایلام با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور

2:30 - 14 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۵۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و هیئت همراه، بند قرآنی زندان مرکزی ایلام را افتتاح کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی زندانهای استان ایلام  حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و هیئت همراه ، بند قرآنی زندان مرکزی ایلام را افتتاح کردند.

در این بازدید که پس از تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام صورت گرفت، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، مهرانفر معاون توسعه منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و هیئت همراه و همچنین رزم رئیس کل دادگستری استان، محبی مدیرکل زندانهای استان، شریفی دادستان ایلام، گوهری رئیس دادگستری شهرستان ایلام و دیگر مسئولین استانی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی ضمن افتتاح بند قرآنی زندان مرکزی ایلام ، از وضعیت مناسب و مطلوب فعالیت های اصلاحی و تربیتی در قالب برنامه های فرهنگی ابراز خرسندی و رضایت کرد و زحمات مدیرکل و مسئولین زندانهای استان را در راستای بازپروری زندانیان و ارائه خدمات زندانبانی اسلامی قابل تقدیر دانست.

وی در ادامه از بند نظامیان نیز بازدید نمودند و خطاب به مددجویان اذعان داشتند: رابطه با خود و خدای خویش را اصلاح کنید و در بندگی کوشا باشید تا مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع گردند و راه سعادت برای شما نمایان شود.

حجت الاسلام بهرامی گفت: قدر عمر و جوانی خود را بدانید و از نعمتهای خدادادی به صورت صحیح استفاده کنید و راه درست را پیش گیرید که بهروزی همه ما در عمل به دستورات الهی و حرکت در صراط مستقیمی است که دین بزرگ اسلام برای ما مشخص کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در ادامه مددجویان را به خودسازی و بازسازی دورنی خود ترغیب کرد و تصریح کرد: هدف از خود سازی این است که انسان کمالاتی را که قابل تصور است در درون خود ایجاد کند و رذایلی که باعث تباهی اوست را از بین ببرد ویا خود را در معرض ابتلا به آنها قرار ندهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه خود سازی باید به این موضوع توجه کنیم که رسیدن به مرتبه ای که خداوند از انسان انتظار دارد کاری سخت و دشوار است  و در این راه ممکن است شروع کار سخت باشد و یا در ادامه راه با موانع و مشکلات بسیاری مواجه شویم که ما را از هدف اصلی گمراه سازد ولی نباید به آنها اهمیت داد و در تلاش برای اصلاح و بازسازی خویش باشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *