رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز شنبه

10:18 - 13 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۴۳۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
تکمیل ظرفیت پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامعه علمی کاربردی از روز شنبه آغاز می شود.

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز شنبه

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: تکمیل ظرفیت پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامعه علمی کاربردی بر ای سال تحصیلی 95-96 در روز شنبه 15 آبان 95 به روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی افزود: اطلاعیه تکمیل ظرفیت در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 17 آبان ماه 95 نیز منتشر می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به فراهم شدن شرایط به منظور ثبت نام آن دسته از داوطلبان که پیشتر برای شرکت در این آزمون ثبت نام نکرده اند اظهار کرد: کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل و پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامعه علمی کاربردی اعم از افرادی که در آزمون ثبت نام و یا ثبت نام نکرده اند می توانند برای نام نویسی در رشته تحصیلی مورد علاقه خود با توجه به ضوابط به مراکز و واحدهای آموزشی تحت پوشش دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند.

توکلی تصریح کرد: هر یک از داوطلبان باید به همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه ای که روز شنبه 15 آبان ماه به روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان تا چه زمانی خواهد بود خاطر نشان کرد: هر یک از داوطبان می توانند از روز شنبه 15 آبان 95 تا روز چهارشنبه به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *