کادر فنی تیم‌های ملی را جوان کردیم/ «محجوب» باید خودش را با سیستم فدراسیون وفق دهد

9:00 - 13 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۰۳۱۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو گفت: از تمام داشته‌های جودو در کادر فنی تیم‌های ملی استفاده کردیم تا این نفرات جوان به پیشرفت جودوی ایران کمک کنند.

محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتخاب مربیان تیم‌های پایه جودو اظهار داشت: از تمام داشته‌های جودو استفاده کردیم تا کادرفنی تیم‌های ملی را جوان کنیم. این مربیان می‌توانند با نیروی جوانی و انگیزه خود به تیم‌های پایه کمک کنند.

وی افزود: در بحث دانش مربیگری نیاز به پیشرفت داریم و از مدرسان بین‌المللی فدراسیون جهانی جودو برای برگزاری کلاس مربیگری در کشورمان دعوت خواهیم کرد.

مدیر تیم‌های ملی جودو در با اشاره به اینکه عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان نداریم، گفت: بارها اعلام کرده‌ام که سرمربی تیم ملی بزرگسالان قطعا ایرانی خواهد بود اما برای کمک به او با 3 مربی خارجی صحبت کردیم بزودی با یک نفر از آنها به توافق می‌رسیم.

رودکی در پاسخ به این سوال که آیا «جواد محجوب» به جودو بازخواهد گشت یا خیر، گفت: دربهای تیم ملی جودو به روی همه باز است، اما رسیدن به پیراهن تیم ملی به سادگی سال‌های گذشته نیست. ما یک سیستم خاصی در فدراسیون به راه اندخته‌ایم و «محجوب» اگر می‌خواهد به تیم ملی برسد باید خود را با این سیستم وقف دهد.

وی تصریح کرد: محجوب چند روز پیش با من به صورت تلفنی صحبت کرد و یکسری مسائل را توضیح داد و ما هم در حال حاضر اردویی برای تیم ملی نداریم و حضور او در کشتی پهلوانی به خودش مربوط است. ما «جواد» را کنار نگذاشته‌ایم اما تاکید می‌کنم که هر ورزشکاری که می‌خواهد به تیم ملی برسد، باید از یکسری فیلترها عبور کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *