تحصیل دانش‌آموزان نوعی مقابله با دشمنان است

5:45 - 13 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۹۸۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان در عرصه علم با درس خواندن خود دشمن را سرنگون می‌کنند چراکه همین درس خواندن نوعی مقابله در برابر دشمن غاصب است.
تحصیل دانش‌آموزان نوعی مقابله با دشمنان است
به گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان در آستانه 13 آبان، اظهار داشت: 13 آبان مصادف با شهادت شهید فهمیده است که امام خمینی در رابطه با وی فرمودند: "رهبر ما آن شهیدی است که در برابر تانک‌ها ایستادگی را نشان داد".

وی بیان داشت: در 13 آبان سال 1357، در حالی که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) به روزهای سرنوشت‌سازی نزدیک می‌شد همه اقشار مردم ایران از زن و مرد و پیر و جوان، سعی در ایفاکردن نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی داشتند و در این میان دانش‌آموزان و نوجوانان شور و حال دیگری داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) در پیامی به مناسبت 13 آبان به دانش‌آموزان سال 1357، فرمودند: "عزیزان من صبور باشید که پیروزی نهایی نزدیک است و خدا با صابران است"، گفت: دانش‌آموزان در عرصه علم با درس خواندن خود دشمن را سرنگون می‌کنند چراکه همین درس خواندن نوعی مقابله در برابر دشمن غاصب است.

عبادی ضمن خطاب به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد، اظهار داشت: شما فرزندان فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستید و باید جایگاه خود را در کسب علم بدانید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انگلیسی‌ها با گرسنگی و قحطی جان مردم ایران را قبل از انقلاب گرفتند، گفت: ترس دشمن تنها از امام خمینی(ره) بود بنابراین امام(ره) را از ملت ایران دور کردند که کارهای شوم آنان دیده نشود اما امام خمینی(ره) با درایتی که داشتند جلوی دشمن ایستادند و دشمن را شکست دادند.

عبادی بیان داشت: امام خمینی(ره) 15 سال در تبعید بودند و وقتی به ایران برگشتند همان دانش‌آموزان اول انقلاب به دیدار امام آمدند و جنایتکاران را یک به یک دستگیر کردند چراکه سربازان امام خمینی(ره) کودکان زمان قدیم بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان باید با نگه داشتن جایگاه قرآن، فرهنگ و دین خود درباره آگاهی‌های اجتماعی و بین‌المللی برنامه‌ریزی داشته باشند چراکه این دانش‌آموزان مدیران ملتی هستند که مشکلات آن نیاز به زمان‌بندی و برنامه‌ریزی دارد.

عبادی پیروزی را دفاع از حق دانست و تصریح کرد: پیروزی در منطقه، مختص ملت ایران است چراکه مردانگی‌ها در دل و مغزهای مردم ملت ایران نهادینه شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *