کسب رتبه اول کشوری توسط دادگستری کرمان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

11:45 - 11 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۶۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان از کسب رتبه اول کشوری در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی طلاق و اعتیاد و کسب رتبه برتر در خصوص پیشگیری از حاشیه نشینی وامنیت اخلاقی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان خبر داد.
کسب رتبه اول کشوری توسط دادگستری کرمان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، محمد بصیریان از کسب رتبه اول کشوری در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی طلاق واعتیاد و کسب رتبه برتر در خصوص پیشگیری از حاشیه نشینی وامنیت اخلاقی  توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان خبر داد.

وی گفت: طی لوحی  از سوی محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، از خدمات اسلامی معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان به خاطر حسن مدیریت و به پاس خدمات ارزشمند در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی تقدیر بعمل آمد.

بصیریان افزود: در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: اجرا صحیح و اثر بخش  برنامه های پیشگیرانه از اسیب های اجتماعی و اثبات مرجعیت قوه قضائیه در نظام پیشگیری از وقوع آسیب ها نتیجه درک صحیح مفهوم پیشگری  و ابتکار عمل در بکارگیری روش های کارساز و علمی و جلب همکاری سایر دستگاه ها  از علل برتری این معاونت است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *