انعقاد قرارداد تولید ۳۸ هزار روکش صندلی با گروه خودرو سازان سایپا در ندامتگاه قزلحصار

11:35 - 11 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۶۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مقیمی‌فرد از انعقاد قرارداد تولید 38 هزار و 400 دست روکش صندلی پراید باگروه خودروسازی سایپا در ندامتگاه قزلحصار خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، بهزاد مقیمی‌فر مدیر مجتمع تولیدی ندامتگاه قزلحصار گفت: قرارداد تولید 38 و 400 دست روکش صندلی پراید باگروه خودروسازی سایپا در ندامتگاه قزلحصار منعقد شد.

وی گفت: روزانه بیش از یک‌هزار مددجو در واحدهای تولیدی وخدماتی این ندامتگاه مشغول به کار هستند و ضمن کسب مهارت، براساس فعالیت انجام شده حقوق دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه محور فعالیت مددجویان در واحدهای صنعتی، نساجی و خدماتی است افزود: مددجویان در کارگاره‌های دوخت ساک دستی، روکش صندلی، کیف وکفش، کوله پشتی، رستوران، تراش کاری، فرزکاری، صنایع چوب و صندلی سازی فعالیت می‌کنند.

مقیمی فرد خاطرنشان کرد: مجتمع تولیدی کارخانه‌های ندامتگاه قزلحصار با جذب مددجویان در بخش‌های تولیدی و انعقاد قرارداد با شرکت‌های خصوصی، دولتی، نیمه دولتی و ارگان‌های نظامی سهم بسزایی در افزایش سطح تولید و ایجاد کسب در آمد برای اقشار آسیب دیده جامعه دارد.

وی گفت: اشتغال و کسب درآمد از برنامه‌های اصلی سازمان زندان‌ها است که زمینه کاهش آسیب رفتاری پرخطر مددجویان را فراهم می‌کند.

مقیمی‌فرد در پایان گفت: از عوامل موثر در تحقق این مهم فراهم کردن فضاهای اشتغال از طریق ایجاد کارگاه‌های تولیدی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *