برخورد با کانون‌های بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه بین‌المللی تهران

5:10 - 11 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۳۸۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در مورد مشکل بوی نامطبوع در منطقه فرودگاه بین المللی امام(ره)، گفت: پیگیری‌های فنی، حقوقی و قضایی در این زمینه در حال انجام است.
به گزارش گروه جامعه ،ناصر مهردادی با اشاره به شناسایی ۱۶ واحد اعم از تصفیه خانه، دفن و پردازش، کشت و صنعت، لبنیات، کشتارگاهها و دامداری ها، همچنین سوزاندن پسماندهای ویژه و پسماندهای کشاورزی، به عنوان مسببین این بوی نامطبوع، گفت: برای مقابله با این وضعیت از تیرماه ۹۴ ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های ری و اسلامشهر اقدام به تذکر و برخورد با تخلفات کرده اند.
 
وی با تاکید بر ضرورت مقابله با این وضعیت که خاطر نشان کرد علاوه بر اقدامات اداره کل حفاظت محیط زیست تهران در این زمینه، موضوع در سطح عالی و با ارائه گزارش به معاون اجرایی رییس جمهور برای پاسخگویی دستگاههای ذی ربط مطرح و پیگیری می شود.
 
مهردادی ادامه داد: ۵۲ درصد منشاء این بوی نامطبوع به شهرستان اسلامشهر و ۴۸ درصد به شهرستان ری مربوط می‌شود.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: سیستم تصفیه فاضلاب فرودگاه نیز به لحاظ فنی مشکل دارد و نیز ساماندهی پنج تا شش تن زباله فرودگاه نیز باید پیگیری شود.
 
وی تاکید کرد: بازرسی های روزانه و شبانه و پیگیری های فنی، حقوقی و قضائی موضوع تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت و با متخلفان از هر صنفی براساس قانون برخورد می شود.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *