توجه مقام معظم رهبری به برنامه "ثریا" مسئولیت ما را سنگین‌تر کرد/شروع پخش مستندهای ویژه از هفته آینده

12:00 - 11 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۳۰۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مقصودی با اشاره به اینکه مستندهای جدیدی برای "ثریا" ساخته شده گفت: توجه مقام معظم رهبری به برنامه "ثریا" مسئولیت سازندگان این اثر را سنگین تر کرد.
توجه مقام معظم رهبری به برنامه محسن مقصودی مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی "ثریا" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: "ثریا" ترکیبی از برنامه زنده و مستندهای بلند است، همان گونه که تاکنون حدود ۳۰ مستند بلند درحوزه های مختلف و باموضوع هایی همچون هسته ای و نفوذ داشته ایم.

وی ادامه داد: امسال هم بر اساس روال گذشته‌،‌مستند های بلندی را تولید کرده ایم و این مستندها در انتظار پخش است و با کسب مجوز پخش ، احتمالا از دو هفته آینده"ثریا" هر هفته مستند دارد.

مجری برنامه "ثریا" تصریح کرد: "ثریا" همچنین در حوزه هایی همچون اقتصاد مقاومتی و حوزه های استانی نیز ،‌ مستندهایی را طراحی کرده تا مسائلی مانند ظرفیت های بومی توسعه استان ها،‌ محرومیت های موجود و روش های مورد نظر برای محرومیت زدایی را مورد توجه وبررسی قرار داد.
  
همچنین قسمت های چهارم و‌پنجم از ادامه مجموعه مستند ارباب رخنه ها با موضوع نفوذ و ‌مسایل پسابرجام هم آماده پخش است که پس از اخذ مجوزهای لازم انشالله به روی آنتن می رود.

وی در ادامه صحبت های خود در پاسخ به سوالی در خصوص وظایف تیم برنامه "ثریا" پس از تقدیر رهبر معظم انقلاب از این برنامه اظهار کرد: پس از اظهار لطف مقام معظم رهبری به برنامه "ثریا" وظیفه سازندگان این برنامه سنگین تر شده و با توجه به دقت نظر و شناخت کلی که ایشان از  برخی از برنامه های"ثریا" داشته اند، پیام محبت آمیز و امیدبخش ایشان برای ما نشانه ای بود که راه را به شکل درستی طی می کنیم و پس از این رویداد، توان و انرژی عوامل صد برابر شد.

مقصودی همچنین توضیح داد: قطعا هزاران گروه دیگر مانند گروه سازنده برنامه "ثریا" به عنوان سربازان رسانه ای در جنگ نرم، درحال زحمت کشیدن هستند و مظلومانه و غریبانه در نقاط مختلف کشورمان، تلاش می کنند.

وی یادآور شد: بسیاری از تلاش گران در جبهه رسانه ای مبارزه در جنگ نرم، دیده نمی شوند و‌ مخلصانه تلاش می کنند اما در این میان، برنامه "ثریا" به دلیل اینکه روی آنتن قرار دارد، از این نعمت برخوردار است که مردم آن را می بینند.

تهیه کننده برنامه "ثریا" خاطر نشان کرد: تقدیر رهبر انقلاب اسلامی از برنامه "ثریا" در حقیقت تقدیر از کل جریان مربوط به سربازان رسانه ای مبارزه در جنگ نرم، محسوب می شود و تصور می کنم این تقدیر ، پیام یک فرمانده در یک جبهه فرهنگی و رسانه ای به همه سربازانش بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *