رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انهدام باند سارقان مغازه با 52 فقره سرقت در قزوين

12:48 - 09 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۷۳۹
جانشين رئیس پلیس قزوین از انهدام باند سارقان مغازه با 52 فقره سرقت در اين استان خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ سلمان امیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در استان ، كارگروه ویژه ای در این خصوص در پلیس آگاهی استان تشكیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
این مقام مسئول ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به دستگیری یک مالخر شده که وی در بازجویی ها به خرید اموال سرقتی از دو سارق که از سارقان سابقه دار بوده اعتراف کرد؛ در بازرسی از منزل متهم، 6 دستگاه لب تاپ مسروقه، دوربین و ابزارآلات كشف شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از سارقان دستگیر که در بازجویی های پلیسی به بزه ارتكابی با همدستی سارق اصلی معترف و یك نفر مالخر دیگر نیز در همین رابطه دستگیر شد؛ ماموران در بازرسی از منزل متهم، اقلام زیادی از اموال مسروقه از قبیل 12 دستگاه لب تاپ، اره، وسائل بازی، دوربین مداربسته، گوشی کشف کردند.
 
سرهنگ امیری اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی اكیپی مجرب از اداره مبارزه با سرقت، مخفیگاه سارق اصلی در قزوین شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته از سارق اصلی در مجموع وی به تعداد 52 فقره سرقت از مغازه و اماكن خصوصی در سطح استان قزوین(محمدیه، بیدستان، الوند، محمود آباد، شهرستان قزوین) اعتراف کرد كه  تمامی محل های سرقت بازسازی و شكات شناسایی و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ امیری در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و قرار قانونی لازم برای آنان صادر شد.  
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *