آمریکا با ادعای خسارت 6.6 میلیاردی از ایران، فرار رو به جلو کرده است

10:47 - 09 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۵۷۶
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به ادعای خسارت 6.6 میلیارد دلاری آمریکا از ایران گفت: خانواده‌های آمریکایی‌های که در پی حملات لبنان کشته شدند حال آمریکا مدعی شده که ایران در این حملات دست داشته و در پی این ادعای واهی خانواده های قربانیان از شرکت آلمانی که با ایران همکاری دارد شکایت کرده اند.
به نقل از راه دانا، حسن نوروزی با اشاره به ادعای خسارت 6.6 میلیارد دلاری آمریکا از ایران گفت: در سال 1983 شماری از خانواده‌های آمریکایی‌های در پی حملات لبنان کشته شدند، حال آمریکا مدعی شده است که ایران در این حملات دست داشته و در پی این ادعای واهی خانواده های این قربانیان از شرکت آلمانی که با ایران همکاری دارد شکایت کرده اند.

وی ادامه داد: آمریکا با این اقدام خود به نوعی فرار رو به جلو می کند؛ این دست از ادعاهای آمریکا که هر چند وقت یکبار در رسانه ها مطرح می شود ادعاهای واهی است، همچنین آمریکا با این اقدام خود می خواهد نوعی هراس در دل شرکت های بین المللی ایجاد کند تا دیگر با ایران همکاری نکنند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در ادامه با بیان اینکه مگر جای شاکی و متشاکی عوض شده است، تصریح کرد: آمریکا مبالغ زیادی از پول های ایران را در بانک های خود بلوکه کرده است، هواپیمای مسافربری ما را در فراز آسمان خلیج با شلیک موشک مورد اصابت قرار داد بی آنکه جرمی متوجه مسافران این هواپیما باشد، آمریکا با این کار خود می خواهد مظلوم نمایی کند.

نوروزی با بیان اینکه آمریکا نباید از نجابت مردم ایران سو استفاده کند، اظهارداشت: آمریکا باید جواب تمام اقدام هایی را که از ابتدای انقلاب بر علیه ایران کرده است را بدهد و نباید از نجابت مردم ایران سو استفاده کرده و اقدام به ادعاهای واهی کند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *