اقلیت هندو در پاکستان از ممنوعیت "فروش شراب" حمایت می‌کند

23:21 - 09 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۴۶۴
نماینده اقلیت هندو در مجلس ملی ایالت سند گفت: شراب فروشی در تمام ادیان ممنوع است بنابراین از احکام دادگاه برای جلوگیری از این اقدام حمایت می‌کنیم.
اقلیت هندو در پاکستان از ممنوعیت  به گزارش سرویس بین الملل رمیش‌کمار نماینده اقلیت هندو در مجلس ملی ایالت سند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد گفت: شراب فروشی در تمام ادیان ممنوع است بنابراین از احکامات دادگاه برای جلوگیری از این اقدام حمایت می‌کنیم.
 
وی افزود: متهم کردن پیروان یک دین به استفاده از شراب درست نیست زیرا ممکن است نوشیدن شراب در برخی ادیان حرام نباشد اما به هر حال اقدامی ناپسند است.
 
کمار از اعضای مجلس ملی ایالت سند درخواست کرد که دادگاه را در ممنوعیت فروش شراب همراهی کنند و قانونی در این زمینه تصویب شود.
 
وی با اشاره به شری مد بگهوات پرن کتاب مذهبی هندوها افزود: در این کتاب استفاده از شراب در مراسم مذهبی «هولی» و «دیوالی» ممنوع می‌باشد.
 
رمیش کمار گفت: استفاده از شراب به بهانه استفاده از آن در مذهب هندو یا برخی اقلیت‌ها توهین به ادیان است بنابراین فروش شراب باید در تمام ایام سال و به مدت 365 روز ممنوع باشد.
 
کمار تأکید کرد: رئیس پلیس ایالت سند به خوبی می‌داند کدام گروه‌ها به بهانه برگزاری جشن هندوها و برخی ادیان شراب وارد کشور می‌کنند بنابراین باید با این موضوع برخورد کند.
 
وی افزود: اگر دولت ایالتی سند یا برخی سیاستمداران بانفوذ سعی کنند از تعطیلی مراکز فروش شراب جلوگیری نمایند به عنوان نماینده هندوها به حمایت دادگاه در برابر آنها مقاومت خواهد کرد.
 
رمیش کمار تأکید کرد: دولت ایالتی باید از پلیس درخواست کند علاوه بر تعطیلی مراکز فروش شراب، علیه مکان‌ها مخفی که در زمینه توزیع شراب فعالیت دارد وارد عمل شود.
 
رمیش کمار تصریح کرد: با تمام توان از دستور دادگاه برای ریشه‌کن کردن شراب فروشی در پاکستان حمایت می‌کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *