کارشناسی باید دقیق، بروز و عالمانه باشد

20:30 - 08 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۳۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام فروتنی گفت: کارشناسان رسمی و وکلا دو بال مجموعه قضایی هستند که می‌توانند به رفع اطاله دادرسی و همچنین صدور رأی متقن کمک شایانی کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان رضوی، حجت الاسلام فروتنی معاون رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی که در مراسم بزرگداشت روز کارشناس در جمع مسئولان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان سخن می‌گفت با اشاره به ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) گفت: اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر که از اهداف اصلی قیام ایشان است باید بیش از پیش در این ماه مدنظر ما قرار گیرد.

وی با گرامیداشت روز کارشناس گفت: کارشناسان رسمی و وکلا دو بال مجموعه قضایی هستند که می توانند به رفع اطاله دادرسی و همچنین صدور رأی متقن کمک شایانی کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: کارشناسان رسمی بایستی عالمانه، بروز و همراه با دقت انجام وظیفه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی با اشاره به اقدامات گسترده دادگستری خراسان رضوی در زمینه احقاق حقوق عمومی و دفاع از حقوق آحاد جامعه خاطر نشان کرد: در زمینه بسط و گسترش عدالت، کارشناسان رسمی و وکلا نقش بسیار مهمی دارند و نظرات کارشناسی این عزیزان در تسریع و صدور آرا می تواند تأثیرگذار باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *