رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعتراف کیف قاپ گرگان به 25 سرقت

21:20 - 06 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۵۴۲
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف متهم به 25 فقره کیف قاپی در گرگان و دیگر شهرستان‌های شرق گلستان خبر داد.
اعتراف کیف قاپ گرگان به 25 سرقتبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ مجتبی مروتی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر زورگیری و کیف‌قاپی موتورسیکلت سوار جوانی در برخی از محلات شهرستان گرگان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی گفت: پس از مدت‌ها کار تحقیقاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی چهره متهم توسط دو نفر از شکات شناسایی و تلاش در جهت دستگیری وی آغاز شد.
 
این مقام انتظامی همچنین گفت: سر انجام متهم حین سرقت در یکی از شهرک‌های حاشیه شهرستان گرگان دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.
 
سرهنگ مروتی با اشاره به تحقیقات صورت گرفته و اعتراف متهم به 25 فقره کیف قاپی تصریح کرد: متهم در ادامه تحقیقات اعتراف کرد با استفاده از یک موتورسیکلت و با همکاری همدستش اقدام به سرقت کیف در گرگان و بعضی از شهرهای شرق استان کی کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه و شناسایی تعدادی از شکات خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *