اسباب‌بازی‌های خارجی با فرهنگ ایرانی به هیچ وجه همخوانی ندارد

23:40 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۹۸۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار قزوین گفت: اسباب‌بازی‌های خارجی با فرهنگ کشور همخوانی نداشته و ورود جهاد دانشگاهی در این حوزه فرهنگ ایرانی اسلامی را در سطح استان ترویج می‌دهد.
اسباب‌بازی‌های خارجی با فرهنگ ایرانی به هیچ وجه همخوانی ندارد
به گزارش گروه سیاسی ، فریدون همتی در هجدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید همکاری و تعامل ویژه با جهاد دانشگاهی داشته و در انجام برنامه‌ها مشارکت کنند.

وی بیان کرد: در راستای افزایش تعاملات باید کارگروهی متشکل از سازمان‌های مربوط در زمینه اقدامات جهاد دانشگاهی از جمله کمیته امداد، بسیج، میراث فرهنگی و دیگر دستگاه‌ها تشکیل شود تا فعالیت‌ها با تلفیقی از کار عملی و دانش ترویجی انجام شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در برنامه‌های جهاد دانشگاهی باید فرهنگ‌سازی نیز به موازات اقدامات انجام شده و در این مسیر اشتغال، تولید و رونق اقتصادی استان نیز در دستور کار قرار بگیرد.

همتی با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات هفتگی در حوزه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی درست و مطلوب با توجه به توان عملیاتی در شهرستان‌ها  انجام شده و این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی گفت: بستر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان قزوین باید فراهم شود و در این مسیر باید ایده‌های جدید و خلق نوآوری مدنظر بوده و رشته‌های دانشگاهی جدید ایجاد شود.

استاندار قزوین با بیان این مطلب که اقدامات جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه اسباب‌بازی ارزشمند است، گفت: اسباب‌بازی‌های خارجی با فرهنگ کشور همخوانی نداشته و ورود جهاد دانشگاهی در این حوزه فرهنگ ایرانی اسلامی را در سطح استان ترویج می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *