رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازار تورهای ترکیه همچنان پر فروش/ چرا با وجود ناامنی جلو تورهای ترکیه گرفته نمی شود؟

0:15 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۶۶۵
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
ترکیه یکی از کشورهای پرتوریستی است که در شرایط فعلی و با وجود ناامنی های موجود در این کشور همچنان توریست‌های بسیاری تمایل به سفر به آن را دارند و کم شدن قیمت تورهای مربوط به این کشور و نبود نظارت کافی نیز شرایط را برای مسافرین بیشتر فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، ترکیه یکی از کشورهایی است که در فصل‌های مختلف سال توریست‌های مختلفی به آن سفر می‌کنند و در حال حاضر نیز با وجود نا امنی در این کشور هنوز از تب و تاب سفر به این کشور کاسته نشده است.

در چند روز اخیر با وجود تشدید نا امنی ها در کشور ترکیه انتظار می‌رفت تا از میزان مسافران برای رفتن به این کشور توریستی تا حدود بسیار زیادی کاسته شود ولی در واقع امر شاهد این موضوع نبودیم و هنوز هم مسافرینی هستند که با وجود این شرایط تمایل به سفر به این کشور را دارند.

بر این اساس انتظار می‌رفت تا مسولین در شرایطی که امنیت در این کشور وجود ندارد جلوی فروش تورهای در آژانس‌های مسافرتی را بگیرند و مانع سفر مردم شوند ولی در شرایط فعلی آژانس‌ها با سوء استفاده از موقعیت قیمت‌ها تورهای خود را کاهش داد و مردم را بیشتر به سفر تشویق می‌کنند تا جایی که قیمت تورهای ترکیه از 2 میلیون تومان حتی تا 500 هزار تومان با شرایط عالی نیز کاهش یافته است.

با این وجود مسولین باید قبل از وقوع اتفاق برای مسافرین ایرانی از سفر به این کشور با وجود نا امنی های به وجود آمده جلوگیری کنند و مانع از سفر به این کشور شوند زیرا با وجود قیمت های این چنینی برخی مسافرین ترغیب می‌شوند در هر شرایطی به این کشورها سفر کنند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *