ارائه خدمات رایگان اورژانس به زائران اربعین حسینی

15:54 - 03 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۳۵۴
سرپرست اورژانس کشور گفت: نیروهای اورژانس به زائران ایرانی در طول مسیر پیاده روی اربعین خدمات رایگان ارائه خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، پیرحسین کولیوند با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی نیروهای اورژانس در ایام پیاده روی اربعین گفت: مقرر شده نیروهای اورژانس به همراه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در مسیر زائرانی که قرار است به صورت پیاده خود را به شهر کربلا برسانند حضور داشته باشند.

وی افزود: بدون شک نیروهای اورژانس با تعداد کافی در مسیر پیاده روی اربعین حضور پیدا خواهند کرد و زائران از این بابت با مشکلی مواجه نخواهند بود.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به خدمات اورژانس به زائران ایرانی در کشور عراق اظهار کرد: خدماتی که نیروهای اورژانس درکشور عراق به زائران ایرانی ارائه می دهند رایگان است اما اگر زائران ما در مرکز کشور عراق حاضر شوند باید نرخ های تعیین شده از سوی این کشور را پرداخت کنند.

کولیوند با تاکید بر لزوم پرداخت هزینه بیمه از سوی تمام زائران اربعین حسینی خاطر نشان کرد: تمام زائران باید بیمه بوده و هزینه مرتبط با بیمه را بپردازند در غیر این صورت برای طی مراحل درمان خود با مشکل مواجه می شوند.

وی با ارائه توصیه ای به افراد آسیب پذیر و بیمار اظهار کرد: کلیه افراد که مبتلا به بیماری بوده باید داروهای مصرفی خود را در ایام اربعین حسینی همراه داشته باشند و پیش از عزیمت به کشور عراق به پزشک معالج خود مراجعه کنند.

سرپرست اورژانس کشور تاکید کرد: تمام زائران که در مسیر پیاده روی اربعین حضور پیدا می کنند باید با نوشیدن آب کافی شرایط پیاده روی را داشته باشند و تاکید ما نیز به زائران این است که در طول مسیر با خود آب آشامیدنی به همراه داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *