استعفای سه وزیر تاثیری در سیاست‌های دولت نخواهد گذاشت

13:54 - 03 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۲۴۶
کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: استعفای سه وزیر کابینه هیچ تاثری در سیاست‌های دولت در رفع مشکلات اقتصادی نخواهد گذاشت.
به نقل از صبح توس، حسن هانی زاده در خصوص علت استعفای وزیر آموزش و پرورش گفت: اختلاس ۸ میلیاردی از صندوق ذخیره ارزی فرهنگیان باعث حساسیت برخی نمایندگان مجلس و جامعه فرهنگیان شد و آقای فانی برای سرپوش گذاشتن به این مسئله و با توجه به رای نمایندگان به استیضاح استعفای خود را صادر کرد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود استعفای وزیر آموزش و پرورش دولت در برابر افکار عمومی جامعه باید پاسخگوی چنین اختلاسی باشد، ابراز داشت: متاسفانه دولت واکنشی به این موضوع نشان نداده است و نظارتی در این راستا وجود ندارد.

این کارشناس سیاسی در خصوص استعفای دیگر وزرای ارشاد و ورزش و جوانان تصریح کرد: وزیر ارشاد به دلیل برگزاری کنسرت‌های مختلط و نیز صدور پروانه فیلم‎های غیر ارزشی و وزیر ورزش و جوانان به دلیل کم‌کاری خود و واگذاری تیم های بزرگی که باید به بخش خصوصی واگذار می‌شد ولی نشد و به طور کلی ناتوانی در اداره امورات و مقابله با برخی جریانات حساس مجبور به استعفا شدند.

هانی زاده با اشاره به محقق نشدن وعده‎های دولت در این سه سال اخیر خاطر نشان کرد: استعفای این سه وزیر تاثیری در سیاست‎های دولت نخواهد گذاشت چرا که مشکل عمده ما اقتصاد است که دولت درصدد بود این مشکل را از طریق برجام و تعامل با امریکا حل کند که برجام هم موثر واقع نشد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *