مسافران نجف از دفاتر معتبر بلیت خریداری کنند/با دفاتر متخلف برخورد خواهد شد

12:44 - 03 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۲۱۲
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: افراد برای خرید بلیت مسیرهای تهران-بغداد، نجف از دفاتر معتبر اقدام کنند و درصورت مشاهده قیمت‌های بیش از نرخ مصوب، موضوع را به سازمان هواپیمایی اطلاع دهند.
مسافران نجف از دفاتر معتبر بلیت خریداری کنند به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، رضا جعفرزاده درخصوص قیمت بلیت‌های تهران-نجف، بغداد و بالعکس و همچنین قیمت بلیت مسیر مشهد-نجف، بغداد و بالعکس در برنامه روی خط خبر اظهار کرد: نرخ بلیت‌های خارجی با توجه به میزان تقاضا تعیین می‌شود و قیمت بلیت رفت و برگشت مسیر تهران-نجف، بغداد و بالعکس با قیمت یک میلیون و 100 هزار تومان صرفا برای ایام اربعین درنظر گرفته شده است.
 
وی افزود: نرخ بلیت مسیر مشهد-نجف، بغداد و بالعکس برای ایام اربعین یک میلیون و 150 هزار تومان درنظرگرفته شده است و هرگونه قیمتی بیش از این نرخ‌ها قانونی نیست و افراد برای خرید بلیت با نرخ اعلام شده از دفاتر معتبر اقدام کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه فروش بلیت بیش از نرخ اعلام شده تخلف است گفت: افراد برای خرید از مراکز اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشور اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، این موضوع را برای رسیدگی به سازمان اطلاع دهند.

در همین خصوص رضا کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با اعتراض به قیمت‌های بالاتر از نرخ های مصوب اعلام کرد: درحال حاضر خبر از قیمت بلیت‌های بیش از 2 میلیون تومان در دفاتر فروش به گوش می‌رسد که نیاز به نظارت بیشتر برای کنترل قیمت‌ها دارد.

وی افزود: قیمت‌های بلیت بیش از یک میلیون و 100 هزار تومان برای مسیر تهران-نجف و بیش از یک میلیون و 150 هزار تومان برای مسیر مشهد-نجف غیرقابل قبول است و باعث رونق بازار دلالان در این ایام شده است که سازمان تعزیرات باید بر آن نظارت کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *