اعلام آمادگی دستگاه قضایی برای هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی اربعین/ همکاری با اداره کل راه و شهرسازی به منظور تسهیل ارائه خدمات

10:56 - 02 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۶۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رزم گفت: دستگاه قضایی استان ایلام حمایت و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با اداره کل راه وشهرسازی و تسهیل کردن تصمیمات مدیران بمنظور ارائه خدمات بهتر به مردم اعلام می‌کند.
محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی و حرکت افراد و کاروان‌های عزاداری به سمت کشور عراق از مرز مهران گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین شهادت حضرت اباعبداله الحسین (ع) هستیم و یقینا مانند سال‌های گذشته شاهد سیل خروشان زوار و عاشقان اباعبداله الحسین (ع)و نمایش اقتدار شیعه در استان ایلام و عتبات عالیات خواهیم بود و همچنین مرز بین المللی مهران به عنوان دروازه تشرف به عتبات عالیات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در این برهه زمانی مرز مهران فقط متعلق به ایلام نیست، بلکه متعلق یه ایران است و مهران و جاده مهران ملی و بلکه فراملی است؛چراکه زوار زیادی از دیگر کشورها مرز بین المللی مهران را برای خروج از ایران و تشرف به کربلای معلی، نجف، کاظمین وسامرا را انتخاب می‌کنند.

این مقام قضایی اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته به علت نبود زیر ساخت‌های جاده ای شاهد ترافیک‌های بسیار سنگین و تصادفات جاده ای در مسیر ایلام به مهران بوده‌‌ایم.

رزم تصریح کرد: دستگاه قضایی استان ایلام حمایت و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با اداره کل راه وشهرسازی و تسهیل کردن تصمیمات مدیران به منظور ارائه خدمات به مردم اعلام می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله با حمایت وزیر راه وشهرسازی و  فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و سایر مسئولین و با برنامه ریزی های مناسب و ایجاد زیر ساختهای جاده ای که هم اینک شاهد اجرای آن هستیم مشکلات سال های قبل مرتفع شده و زوار اباعبداله الحسین (ع) با ایمنی بیشتر و خیالی آسوده از این مسیر تردد کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *