رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برپایی نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی در شهر زیر زمینی

23:50 - 01 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۲۹۳
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برپایی سومین نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در زیرگذر ایستگاه تئاتر شهر خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، محمد بنی حسن گفت: هدف از بر پایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های آموزشی، آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با خدمات، دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان تهران در سطوح مختلف است.

وی با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی و انکارناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب می‌شود گفت: نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی هم اکنون در زیرگذر فرهنگی تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان است و تا ۴ آبان ماه ادامه داد.

محمد بنی حسن تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور ۶۰ غرفه شامل آموزش حسابداری، امور بازرگانی، آموزش مهد کودک، آموزش صنایع پوشاک، گلدوزی، صنایع دستی و هنری، فناوری اطلاعات، آموزشگاه تراش سنگهای قیمتی و آموزشگاه زنان کوتاه قامت که صنایع دستی تولید می‌کنند و غرفه‌های مشاوره برپا شده است و به معرفی مهارت‌های مختلف می‌پردازد.

مترو بهترین مکان برای انتقال پیام به مردم است

مجید تهرانیان مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران در بازدید از سومین نمایشگاه تخصصی ارائه دستاوردها و توانمندی‌های آموزشی آموزشگاههای فنی و حرفه ای گفت: مترو به دلیل تردد بالای مردم در آن، بهترین مکان برای انتقال پیام به مردم است.

وی ادامه داد: در بازديدي که از زیرگذر فرهنگی مترو داشتم همه غرفه داران ما از استقبال مردم راضی بودند و درخواست داشتند تا مترو برگزاری این نمایشگاه را تکرار کند اما در بیشتر نمایشگاه‌هایی که پيش از اين برگزار کردیم غرفه داران چنین درخواستی را نمي كردند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: در جلساتی که با مسئولان شرکت بهره برداری مترو داشتيم مقرر شد تا در ایستگاه‌های مترو با برپایی نمایشگاه‌هایی از فعالیت و تولیدات سازمان فنی و حرفه‌ای؛ فرهنگ مهارت، کار و کارآفرینی را رواج دهیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *