فرماندار تهران از شهرداری پایتخت تقدیر کرد

10:57 - 30 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۸۳۷
فرماندار تهران با تاکید بر همکاری قابل تقدیر شهرداری پایتخت در سرشماری نفوس و مسکن 95 گفت: اقدامات قابل توجهی در یک ماه گذشته برای انجام هرچه بهتر سرشماری سال 95 صورت گرفته است که جا دارد از پیگیری های انجام گرفته توسط شهرداری تهران تقدیر و تشکر کنم.
به گزارش گروه جامعه ،عیسی فرهادی در مراسم افتتاحیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 با بیان اینکه هم اکنون 37ستاد اصلی، بخشی و منطقه ای در تهران تشکیل شده است، گفت:همچنین  200 ستاد فرعی درمناطق 22 گانه تهران در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد:  یک هزار نفر نیز به صورت ستادی مشغول به کار هستند و 3 هزار مامور سرشماری نیز از  اول آبان95 کار سرشماری عمومی را آغاز خواهند کرد. البته به دلیل استقبال خوب شهروندان از ثبت نام اینترتی سرشماری حضور کمی با تاخیر انجام خواهد گرفت.

فرهادی تصریح کرد:  از  ابتدای هفته آینده  انشالله این 3هزار نفر عملیات اجرایی سرشماری نفوس و مسکن تهران را انجام می دهند. خوشبختانه زیرساخت های نرم افزاری این سرشماری تامین شده است و  زیرساخت های سخت افزاری نیز با پیگیری شهرداری تهران انجام خواهد شد .  

فرماندار تهران با اشاره به اینکه  شهرداری تهران  456 دستگاه خودرو را به مدت سی روز برای  انجام این کار تامین  کرده است، ادامه داد: این خودروها در اختیار ماموران سرشماری قرار خواهد گرفت. سرای محلات در بالغ بر300محله پایتخت در اختیار ستاد سرشماری قرار گرفته که در صورت نیاز استفاده می شود. 

وی افزود: در بحث تامین نیروی انسانی نیز شورای محلات همکاری بسیار نزدیکی با ما داشته اند. 
فرهادی با بیان اینکه آمار ثبت نام اینترنتی در تهران باتوجه به تبلیغاتی که توسط شهرداری تهران در سطح شهر انجام شده قابل قبول است، گفت: با وجود این اما ما کماکان  نسبت به بسیاری از استان ها عقب هستیم و امیدواریم در دو سه روز باقی مانده درصد ثبت نام اینترنتی در پایتخت افزایش یابد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *