22:02
28 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۵۳۴
چاپ

قنات «کسکن» پنجمین قربانی را گرفت

معاون فنی و عمرانی فرماندار سبزوار تعداد افراد گیر افتاده در قنات «کسکن» این شهرستان را پنج نفر اعلام کرد و گفت: عملیات تخلیه و نجات مغنی‌ها از فردا صبح آغاز می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *