رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قطع پخش زنده مسابقات سراسری قرآن از رادیو

19:47 - 28 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۵۱۴
پخش زنده سی‌‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از شبکه رادیویی قرآن قطع شد و این رقابت‌ها از صبح امروز بروی آنتن این شبکه رادیویی نرفت.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس؛ سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز 25 مهرماه در زیباکنار استان گیلان کار خود را آغاز کرد.

این رقابت‌ها در حالی وارد مهم‌ترین بخش خود یعنی رقابت‌های تلاوت و حفظ شد که از امروز پخش زنده این رقابت‌ها از رادیو قرآن متوقف شد، در حالی که این مسابقات از آیین افتتاحیه تا شب گذشته توسط رادیو قرآن پوشش داده شده بود.

البته علت قطع پخش زنده مسابقات از رادیو قرآن هنوز مشخص نیست اما به هرحال آنچه مسلم است این است که با توجه به پوشش این رقابت‌ها توسط رادیو قرآن در سال‌های گذشته از این شبکه رادیویی انتظار می‌رود که پوشش مسابقات سراسری را سال به سال بهتر انجام دهد.

 سیدمیعاد صالحی حدود دو ماه است که مدیریت این شبکه رادیویی را برعهده گرفته و با توجه به اهمیت مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی کشور در عرصه مسابقات، انتظار می‌رود، پوشش این رقابت‌ها حتی بهتر از سال‌های گذشته در دستور کار رادیو قرآن قرار گیرد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *