رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور مدیر ستاد اقامه نماز ایلام در نماز جماعت صبح زندانیان زندان مرکزی

20:30 - 28 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۴۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر ستاد اقامه نماز استان در نماز جماعت صبح زندانیان زندان مرکزی شرکت کرد و در ارتباط با آثار و برکات نماز به ایراد سخن پرداخت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی زندان های استان ایلام، رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز استان در نماز جماعت صبح زندانیان زندان مرکزی شرکت کرد و در خصوص آثار و برکات  نماز به ایراد سخن پرداخت.

رضایتی ادامه داد: اجرای هر فعالیتی با رویکردی قرآنی در سطح زندان ، زندانی را به انس هرچه بیشتر با آموزه های دینی و اسلامی ترغیب می کنند.

وی گفت: ارتقاء سطح آگاهی های دینی و ترویج آموزه های دینی در سطح زندان می تواند تأثیر بسزایی در اجرای هرچه بهتر برنامه های اصلاحی و تربیتی داشته باشد.

رضایتی تصریح کرد: نماز موهبتی الهی برای راز ونیاز ودرد دل بندگان با پروردگار خویش است وی افزود: زندانی در خلوت خود با خدای خویش به آرامشی قلبی دست می یابد و از استرس ها و بارهای روانی او به طور چشمگیری کاسته می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام خاطر نشان کرد: نماز روح فعالیت های اصلاحی وتربیتی در زندانهاست. رضایتی افزود: "نماز” به عنوان برجسته ترین چهره ایمان، نقش بزرگی در ایجاد امنیت روانی و توانایی مقابله با استرس ها در انسان ایفا می كند.

وی گفت: كسى كه اهميت ذكر خداوند را بشناسد، به خوبى درمى‌يابد كه روى‌گردانى از ياد خداوند، خسارت بزرگى است. اگر اين حقيقت را درك كند كه حيات دل انسان به ذكر خدا است، درمى‌يابد كسى كه از ياد خداوند روى گرداند، از حيات قلب محروم مى‌ماند. افسردگى دل و آتش حرمان از حيات معنوى دل، هر لحظه او را مى‌آزارد و حسرتى جانكاه بر دلش مى‌نشاند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *